Nowości ubraniowe ;)

Witajcie ;)

Ostatnimi czasy nałożyło mi się sporo pracy, a dodatkowo choroby jakoś krążą wokół nas, dlatego mniej mnie było tutaj... Ale już się więcej się nie tłumaczę, tylko zapraszam Was na nowy post, a w nim NOWOŚCI UBRANIOWE ostatniego czasu. Oczywiście nie kupiłam wszystkiego od razu ;)  To taka zbieranina nowości z ostatnich dwóch miesięcy ;)

Pokazywałam Wam niedawno na moim Instagramie zdjęcie z łowów zakupowych ;)


Sweter zakupiłam w Pull&Bear za 29,90zł, a kosztował wcześniej - 179,99zł ;)


A na mnie prezentuje się tak (przepraszam za jakość - zrobiłam zdjęcie w przymierzalni)


Od dawna chciałam kupić sobie buty Slip on - udało mi się to w Berska i to za 29,90zł ;) Wybór kolorów i rozmiarów był ogromny!!!



Będąc przy obuwiu, chcę Wam się pochwalić jeszcze jedną parą kupioną za 20zł w Deichmann ;) U nas w sklepie stworzono jedną ścianę butów -  Ostatnia para, gdzie znaleźć możecie buty przecenione nawet do 90% ;) Dzięki temu ja korzystając z możliwości bycia w tym sklepie zawsze znajdę coś dla siebie i nie tylko za świetną cenę ;)


Kupiłam też kilka rzeczy na wiosnę - lato w jasnych, pastelowych kolorach...

Spodnie - żółte i różowe ;)


Spodnie w kolorze żółtym kupiłam w Cropp za 29,90zł.


a różowe w jakimś butiku za 19,90zl ;)


Dalej różową bluzkę z długim rękawem w Reserved za 24,90zł i drugą za 19,90zł




I na zakończenie zdjęcie z ostatnimi nowościami ;) 


I co sądzicie???

Odpoczywajcie ;)

LuxFly

Komentarze

  1. zakupy rewelacyjne :) uwielbiam wyprzedaże, gdzie zakupiłaś płaszczyk? i gdzie znajduje sie sklep, w którym kupiłaś ten cudny sweter? buciki i bluzeczki też mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby dobrze się nosiły bo wiosna tuż tuż:)

    OdpowiedzUsuń
  3. oby pogoda się szybko zrobiła, abyś mogła założyć je :)

    OdpowiedzUsuń
  4. w niezłych cenach upolowałaś to wszystko :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz