Haul ubraniowy - WYPRZEDAŻE!!!

Kochani,

Zapraszam Was na spontaniczny post z cyklu - Wyprzedaże czas na łowy ;)

Byłam w pasażu w Zakopiance na zakupach spożywczych i mając krótką chwilę zaglądnęłam do kilku sklepów, które tam się znajdują. Zobaczcie co udało mi się kupić ;)

Płaszcz House - 399,00 zł -  - 129,99zł


 Reserved - 99,99 zł - 29, 99zł



Reserved - 59,99zł - 19,99zł



Promod - 129,99zł - 35,00zł



House - 129,99zł - 49,99zł



Deichmann - 119,99zł - 39,99zł



F&F - 69,99zł - 32,00 zł



Powiem Wam szczerze, że po takich okazjach mam ochotę na więcej ;) Jak mój budżet to wytrzyma ;)))

A Wam udalo się już coś ciekawego upolować na wyprzedażach???

LuxFly

Komentarze

  1. Po nieco większych wydatkach przed świętami postanowiłam, że w styczniu oszczędzam... ale jak tu się powstrzymać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trafiłaś na niezłe promocje :) Kurcze aż żal, że tak rzadko bywamy w galeriach :( Od lutego muszę to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to tylko pasaż z kilkoma sklepami podczas standardowych zakupów po spożywkę... Aż strach wyruszyć do Galerii ;)

      Usuń
  3. wow ale trafiłaś na promo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie w kratkę są boskie, zazdroszczę zakupów :-) Bardzo ładnie mógłyby wyglądać z grubym wełnianym sweterkiem :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz