Niespodzianka kosmetyczna - openbox Lactacyd

Kiedy kurier zapukał do drzwi, nie miałam zielonego pojęcia co takiego do mnie dotarło... Sama uwielbiam niespodzianki, więc serducho od razu zaczęło mocniej bić, a na ustach pojawił się uśmiech ;) Zajrzymy razem co tam w środku się znajduje?


Samo pudełko wygląda cudownie ;) A po otwarciu wieczka moim oczom ukazał się taki widok ;)



Pewno będę się powtarzać, ale tak cudownie zapakowane przesyłki cieszą jeszcze bardziej ;) Ogromnie doceniam pracę włożoną w pomysłowość i dbałość o takie elementy ;)



W środku znalazły się produkty marki Lactacyd. Ja jestem wierna tej firmie już od dobrych kilku lat, gdy ratowały mnie w przeróżnych sytuacjach - zwłaszcza w ciąży ;)

Teraz mam zaszczyt przetestować nowość, a jest nim delikatny olejek do higieny intymnej.




Jestem zauroczona tą paczuszką ;) Bardzo serdecznie dziękuję za tak miłą niespodziankę ;) Od razu zabieram się za testowanie ;)

Całuski ;)

Kasia

Komentarze

  1. Ślicznie zapakowana paczuszka, ktoś włożył w to serce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna ta paczuszka :) Pięknie zapakowana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam go kupiłam w lidlu na % kiedyś przy okazji ogólnie produkt fajny ale do intymnej wole jednak żele lub emulsje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam tak pięknie zapakowane przesyłki :) znam firmę, jednak nigdy nic od nich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna paczuszka :) Widać, że ktoś włożył wiele starań, aby tak pięknie się prezentowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też byłam oczarowana tą przesyłką ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie zapakowali te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całość wyglada super zwłaszcza zapakowana paczka i ten wianek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. miłego testowania, przyznam że ciekawa jestem jak by sie u mnie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak pięknie zapakowane :) Takie prezenty to ja lubię :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz