Tusz do rzęs Lancome Hypnose - czy powrót po latach był udany?

Kochani ;)

Dzisiaj chciałabym zrobić pewne porównanie tuszu do rzęs marki Lancome. Ten tusz miałam kilka lat temu i byłam nim zachwycona! Dlatego też po 8 latach postanowiłam go ponownie wypróbować. Jak sprawdził się po tylu latach? Czy dalej ma w sobie to "coś" jak dawniej?



Dzięki recepturze SoftSculpt z polimerami, zmiękczającymi woskami i prowitaminą B5 mogą być one grubsze, ale jednocześnie niesklejone. Konsystencja tuszu przypominająca fluid oraz szczoteczka pozwalają na równomierne i stopniowe rozprowadzenie go na powierzchni rzęs.

Cena - 110zł



Tusz na pierwszy rzut oka wygląda luksusowo. Piękne opakowanie i dbałość o szczegóły - w tym miejscu nic się nie zmieniło. Również konsystencja jest taka, jaką sobie przypominam sprzed lat... Stosunkowo lekka i "mokra" dlatego też przez pierwsze dwa tygodnie użytkowania odbijał się. Po tym czasie przysycha i komfort użytkowanie jest już o niebo lepszy. 

Szczoteczka jest klasyczna, bez zbędnych udziwnień, jednakże zachowuje się całkiem inaczej niż ta, którą miałam kilka lat temu...



Prowadzi się ją stosunkowo łatwo i efekt wygląda całkiem przyzwoicie, jednakże to nie jest już ten tusz, którego tak ubóstwiałam... Ja sama z natury mam długie rzęsy, więc niewiele mi potrzeba, żeby wyglądały dostojnie. 

Niestety ten tusz skleja rzęsy i również się osypuje. Muszę o wiele więcej czasu mu poświęcić i moim rzęsom niż mam to w zwyczaju. 

Sumarycznie mogę stwierdzić, że obecnie szeroki wachlarz naprawdę świetnych tuszy i to kilkukrotnie tańszych od tego biją  go na głowę!!! A szkoda... Bo to już będzie raczej ostatnie moje spotkanie z tym produktem.





A Wy znacie ten kosmetyk? Jak u Was się sprawdza?

Pozdrawiam ;)

Kasia

Komentarze

  1. No i miałam z nim ten sam problem - rzęsy wyglądają jak łapki zdechłej muchy :( to samo mam z kultowym They're Real od Benefit - dla niektórych hit a dla mnie kit

    OdpowiedzUsuń
  2. ;) cieszę się, że nie jedyna się rozczarowałam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie miałam nigdy tego tuszu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam i widzę, że efekt też nie wart zainteresowania tuszem :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz