Haul zakupowy - Rossmann

Kochani witam Was w kolejnym wpisie ☺

Dziś zapraszam Was na haul zakupowy z Rossmanna. Po powrocie z wakacji skończyło mi się parę niezbędnych rzeczy, więc wstapilam do niego chwilę i wyszłam z taką zawartością...



Rozpoczne od żeli Isana. Pojawiła się seria,ktorej do tej pory nie miałam, więc skusiłam się na wszystkie dostępne rodzaje... Tahiti o zapachu kokosa i egzotycznego liczi, Słoneczna Południowa Afryka o zapachu miodu i słonecznej pomarańczy oraz ognista Kuba o zapachu pitaji i świeżej limonki.



Dalej znane już i lubiane żele o pięknym owocowym zapachu.



Niezbędny w każdej sytuacji, czyli suchy szampon Batiste.



A na koniec antyperspirant Rexona w nowym wariancie.



I to już  wszystko ☺

Buziaki Kochani ☺

Kasia

Komentarze

  1. u mnie tylko jeden żelek z Isany, więc też muszę nadrobić i coś nowego kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ach ten Rossmann i Isan'owe produkty

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę w końcu spróbować żeli Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie żele chętnie bym przygarnęła <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze lubiłam zele Isany, ale już dawno nie miałam żadnego wariantu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam ten żele z Isany z vitaminami, ostatnio skończyłam również Kubę z tej limitowanej serii. Skusiłabym się na Afrykę, ale żeli mam dość dużo na zapas w chwili obecnej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie żele tak szybko się kończą, że zrobiłam zapas ;)

      Usuń

Prześlij komentarz