poniedziałek, 10 lipca 2017

Nowości kosmetyczne ;)

Kochani ;)

Na rozpoczęcie tygodnia chciałabym pokazać Wam kilka wakacyjnych nowości kosmetycznych, które pozwolą mi zadbać o zdrową skórę i piękną opaleniznę w tegoroczne lato oraz o nutkę szaleństwa na moich włosach ;)

Rozpocznę od nowości marki Bielenda z linii Bikini.



Kokosowe mleczko do opalania



Balsam po opalaniu z naturalnymi olejkami eterycznymi



Kakaowy olejek do opalania



Druga paczuszka to nowości marki Delia Cosmetics  do włosów.



W paczce znalazłam trzy płukanki:

Płukanka do włosów fioletowa




Płukanka do włosów różowa



Płukanka do włosów srebrna



oraz gumki do włosów ;)




I jak Wam się podobają nowości???

Słonecznego popołudnia ;)

Kasia

7 komentarzy:

  1. Zainteresowały mnie kosmetyki do opalania z Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do mnie też dotarła paczka od Delii. Skorzystam jednak tylko z gumek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już znalazłam pomysł na płukanki ;) Gumki są super ;)

      Usuń
  3. Na kokosowe mleczko bym się mogła skusić ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawią mnie te kosmetyki od Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń