Kilka słów o produktach Lovely - matowa płynna pomadka do ust K*Lips

Kochani,

Lato to czas, gdzie lubię stawiać na delikatny makijaż z subtelnym podkreśleniem ust i konturów twarzy. Obecnie hitem są dla mnie dwa produkty marki Lovely, które stosuję z wielkim uwielbieniem ;)

Oba kosmetyki zakupiłam podczas promocji w Rossmannie, a jeśli jesteście ciekawi, jakie inne perełki wtedy jeszcze zakupiłam, to odsyłam Was do tego posta.


Rozpocznę od zestawu K * Lips, który wzbudził wiele kontrowersji w związku z podróbką do słynnej marki Kylie Cosmetics. Oczywiście u mnie ciekawość zwyciężyła i tak w posiadaniu znalazł się zestaw, który składa się z matowej płynnej pomadki oraz konturówki do ust. Ja wybrałam odcień nr 2 Pink Poison. Za zestaw zapłacimy ok. 19,99zł. 



Już po pierwszej aplikacji zrodziła się między nami miłość... Odcień idealnie do mnie pasuje, a ja czuję się w nim świetnie! 

Konturówka jest miękka i z ogromną łatwości obrysowuje się nią kontury ust.




Natomiast numerem jeden stała się matowa pomadka za którą przepadam! Aplikuje się ją identycznie jak tradycyjne błyszczyki. Bez problemu się ją rozprowadza, a usta po kilku sekundach stają się matowe i pełne koloru. 




Po nałożeniu produktu byłam pod wrażeniem jej pigmentacji. Aplikator lekko sunie po nich nadając ustom odpowiedniego koloru. Jej trwałość jest całkiem przyzwoita, choć spodziewałam się, że będzie utrzymywała się o wiele dłużej. Zjada się w bardzo subtelny sposób, a nałożenie kolejnej warstwy nie stanowi tu problemu - kolor nie ciemnieje, a mat na ustach nie marszczy się ani nie grudkuje. 



Ja jestem nią oczarowana, co świadczy o tym częstotliwość jej nakładania ;) 
Już niebawem opowiem Wam o paletce do konturowania twarzy marki Lovely, którą również jestem oczarowana ;)

A Wy znacie tę pomadkę? Co o niej sądzicie?

Udanego dnia ;)

Kasia

Komentarze

  1. Też mam ten sam odcień Pink Poison, jestem zadowolona z tego zestawu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam matowe z Golden Rose i je uwielbiam, a tych jeszcze nie miałam :)

      Usuń
  2. Nie skusiłam się na K-Lips, bo jakoś żaden odcień mi nie pasował. Za to wzięłam dwie pomadki matowe Extra Lasting - też od Lovely i bardzo się polubiliśmy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten zestaw w innym wariancie i niestety kolor nie do końca mi pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor naprawdę fajny, idealny na codzienne dni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tą pomadkę tylko inny odcień i również jestem zadowolona. Choć ten kolor mi się bardzo podoba i muszę się za nią rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor❤ Ja uwielbiam Lovely Extra Lasting, która swoją drogą też jest super 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny odcień, podoba mi się. :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz