Nowości kosmetyczne od Drogeria.pl

Kochani ;)

Tak jak wcześniej Wam pisałam w soboty i niedziele chciałabym pokazywać Wam moje nowości kosmetyczne, które trafiają do mnie w ciągu tygodnia (jeśli oczywiście takowe są). Tym razem chcę Wam pokazać ślicznie wyglądającą paczuszkę od Drogeria.pl



To zaglądamy do środka???




W środku znalazły się:

Lakiery do paznokci ZILA GLOSS - 100 Aura, 101 Cedo, 119 White



Szablony do malowania wzorów na paznokciach oraz wodne naklejki.



Znacie markę Zila???

Pozdrawiam ;)

Kasia

Komentarze

  1. Efekty na pazurkach musisz koniecznie pokazać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam marki Zila, pierwszy raz ją widzę, choć z chęcią zobaczę efekt na paznokciach! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą na pewno a po pierwszym użyciu skradł mi serce ☺

      Usuń
  3. Chyba nie słyszałam wcześniej o tej drogerii

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne nowości 😊 A o marce Zila słyszę po raz pierwszy 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej marki, ale ładne kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam ani drogerii ani marki Zila, śliczny jest ten środkowy odcień.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna paczuszka, nie znam tej drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na efekty na paznokciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny box,
    dzięki za odwiedziny, miałam właśnie cię szukać:) to juz obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz