Łyk grejpfrutowego szampana w mojej wannie - Absolute Care - peeling shower gel red grapefruit

O marce Absolute Care nie słyszałam, do momentu jak w moje ręce trafił produkt do kąpieli, którego wygląd przypomina mi butelkę szampana!!! Zresztą o mało go z tym trunkiem nie pomyliłam ;)

Linia kosmetyków Absolute Care jest stworzona po to, aby dbać o Twoje ciało, skórę i samopoczucie. Formuła kosmetyków oparta całkowicie na składnikach naturalnych, które koją Twoje zmysły podczas stosowania.Wszystkie kosmetyki Absolute Care produkowane są w Izraelu u wybrzeży Martwego Morza. 




Wiecie doskonale, że przepadam za różnymi "umilaczami" do kąpieli. Sama osobiście uważam, że kąpiel stanowi idealny sposób na zrelaksowanie się i to właśnie ona wpływa zbawiennie na moje ciało i duszę po ciężkim dniu...


Więcej o ciekawych produktach do kąpieli możecie poczytać w wpisie - Przyjemność dla ciała i ducha - umilacze do kąpieli, czy też o Kryształkach do kąpieli - Kneipp.


Natomiast orzeźwiający żel pod prysznic z peelingiem stanowi kolejną odsłonę moich kąpielowych odkryć, który wzbogacony pobudzającymi aromatami owoców oraz minerałami z Morza Martwego pozwala odprężyć się i odzyskać energię po całym dniu...




Pora na łyk przyjemności ;) Żel który świetnie oczyszcza skórę i delikatnie peelinguje sprawia, że jest ona soczysta, gładka i elastyczna. Jego zapach jest tak świeży i energetyzujący, jakbym miała wrażenie, że peelinguję się owocem grejpfruta ;)


Znacie ten produkt??? Ja bardzo go polecam ;)


Kasia

Komentarze

  1. Kosmetyk jest dla mnie kompletną nowością, ale muszę przyznać, że jego działanie brzmi niezwykle zachęcająco. Zapach grejpfruta absolutnie uwielbiam, więc sądzę, że byśmy się bardzo polubili :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ;) Pachnie rewelacyjnie ;) Soczystym grejpfrutem ;)

      Usuń
  2. Nigdy nie słyszałam ani o marce, ni o tym żelu, ale muszę przyznać, że wygląda rewelacyjnie :) Byłby też idealny jako dodatek do prezentu na imieniny czy urodziny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam go u mojej znajomej na insta i zastanawiałam się czy to może wino jest... hahaha

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach na pewno by mi się spodobał a wygląd tego żelu jest naprawdę genialny! Pierwszy raz słyszę o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz