Pielęgnacja z Indigo - ekskluzywna kompozycja zapachowa w kosmetykach INDIGO Home Spa

Kochani ;)

Pamiętacie post w którym pokazywałam Wam nowości kosmetyczne marki Indigo?

Dzisiaj chciałabym opowiedzieć Wam o kosmetykach do pielęgnacji z linii HOME SPA. 



Balsam do ciała Indigolicious  zamknięty jest w praktycznym opakowaniu z pompką, który skrywa w sobie wiele niespodzianek i to tych najprzyjemniejszych ;)

Zapach w kosmetykach to u mnie jeden z ważniejszych czynników, które decydują o zakupie danego kosmetyku. Tutaj zapach odgrywa pierwszorzędną rolę, gdyż balsam w zupełności może zastąpić stosowanie perfum!!! Jest to aromat zdecydowanej i pięknej kobiety... 



Ten balsam stosuję rano, przed  wyjściem do pracy. Otula on moje ciało mocną i ciepłą nutą zapachową, która idealnie współgra z budzącą się do życia przyrodą... Po rozsmarowaniu kosmetyku na skórze przez kilka godzin uwalnia się aromat, który jest przy mnie cały czas. 



Konsystencja balsamu jest lekka i z łatwością rozprowadza się po ciele natychmiast w nią wnikając. Pozostawia ona nawilżoną oraz wygładzoną skórę... Ten kosmetyk uzależnił mnie od siebie. Jestem nim zauroczona, a moja skóra dopieszczona...



Drugim produktem jest krem do rąk , który podobnie jak balsam do ciała łączy w sobie unikalną, odżywczą recepturę 9 składników aktywnych połączoną z przepięknymi zapachami. Posiadają jednak gęstszą konsystencję. Tak jak balsamy Indigo, kompleksowo pielęgnują skórę, wyrównując jej koloryt. Sprawiają, że dłonie stają się delikatne, a ich skóra jest elastyczna i gładka.




Zobaczcie na fikuśne opakowanie tego kosmetyku ;) Czyż nie prosi się tylko o to aby chwycić go w dłonie i używać? Ja osobiście bardzo doceniam wkład pracy w detale, które jako "małe, niewinne smaczki" sprawiają, że kosmetyk staje się wyjątkowy... 



Konsystencja tego kosmetyku jest bardzo lekka, kremowa i przyjemna... Natychmiastowo się wchłania pozostawiając dłonie zadbane i... pachnące!!! Och... Ten zapach... Jestem nimi oczarowana i zachwycam się przy każdej aplikacji... Nic też dziwnego, że sięgam po niego bardzo często, a każdy kto jest obok - czy to w pracy, czy na spotkaniu chce go również wypróbować rozczulając się na jego widok...




Te kosmetyki nigdy się nie znudzą... Ich walory tylko przyciągają do siebie nowe osoby, które uzależniają się od nich i nie wyobrażają dalszego funkcjonowania bez tych produktów... Sama przeżywam to uzależnienie... I chcę ich więcej...

A Wam również przypadły do gustu te kosmetyki?

Kasia

Komentarze

  1. balsam polubiłam, ale krem do rąk ma za bardzo perfumowany zapach, który mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zapachomaniaczką i wszystko co pachnie uwielbiam ;)

      Usuń
    2. Katarzyna z tego co pamiętam jest 8 czy 9 wersji zapachowych zarówno kremów do rak jak i balsamów do ciała :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię balsam do ciała, mam go w wersji zapachowej Arome99, jest cudowny! Mam też duży krem do rąk, Raspberry Love, też go bardzo lubię. Jeden z lepszych kremów do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo polubiłam kosmetyki Indigo, ich kompozycje zapachowe są genialne, a i same działanie jest na bardzo wysokim poziomie. Plusa otrzymują również za ciekawe opakowania i bardzo praktyczne opakowania!

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba nie miałam jeszcze stycznoci z kosmetykami tej marki i chyba pora to zmienić....

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie bardzo nie kuszą, ale słyszałam, że mają piękne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zapach utrzymuje się przez cały dzień ;) Nawet ubrania później pięknie pachną ;)

      Usuń
  6. Jestem ciekawa jak będzie się miała motoryzacja za 30-40 lat. Już przed 2000 rokiem zapowiadało się teorie na temat bezobsługowych pojazdów, poruszających się z punktu A do punktu B bez udziału kierowcy :-) Miało się to nijak do rzeczywistosci. Teraz oprócz designu producenty prześcigają się w coraz mniejszym "teoretycznym" spalaniu auta, oraz w maksymalizacji różnych niepotrzebnych systemów przez które nierzadko trzeba odwiedzać autoryzowane serwisy. Według mnie motoryzacja porusza się trochę nie tą drogą którą naprawdę powinna... Wyniki spalania często fałszowane itp. :-(

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś krem do rąk, ale zapach był tak intensywny, że po jakimś czasie mi się znudził ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi własnie zapachy przypadły do gustu ;) Są intensywne, ale takie lubię ;)

      Usuń
  8. Miałam ostatnio próbkę kremu do rąk, chyba to nie był ten, ale tak przepięknie pachniał, że zastanawiam się nad jego kupnem poważnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam pachnące balsamy do ciała :) Śliczne opakowania <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te kosmetyki za zapach :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz