Odżywczy oleokrem do włosów - Biovax Caviar - L' Biotica

Witajcie ;)

Jakiś czas temu portal dla kobiet Only You zrobił mi niespodziankę i do moich rąk trafił produkt, którego do tej pory nie znałam...



Ten odżywczy oleokrem do włosów znajdował się w 125ml opakowaniu w formie tuby. Producent obiecuje nam... 

Odżywczy OleoKrem do włosów Biovax® Caviar kryje w sobie unikalne wartości odżywcze pochodzące z naturalnych skarbów:
delikatnego kawioru i cenionych indyjskich olejów Moringa i Tamanu. Oleokrem to preparat, który doskonale uzupełni codzienną pielęgnację włosów, dopełni działanie odżywki bądź maski, potęgując efekt upiększenia fryzury. 


Po otwarciu produktu uderzył mnie hipnotyzujący zapach, który od razu wywołał na mojej twarzy uśmiech... Jest to przyjemna, orientalna i charakterystyczna nuta zapachowa, która rewelacyjnie wtapia się w aromaty prosto z luksusowego salonu...

Produkt można stosować na dwa sposoby... Wcieramy oleo-krem w suche włosy lub jeszcze w wilgotne. Nie spłukujemy. Większą ilość kosmetyku możemy zastosować na końcówkach, omijając nasadę włosów, by uniknąć przetłuszczenia i obciążenia.


Oleokrem w swojej kremowej konsystencji bardzo przypadł mi do gustu ;) Wystarczy niewielka ilość kosmetyku, który natychmiastowo wtapia się w włosy nawilżając je i chroniąc przed szkodliwymi czynnikami. Dodatkowo po jego nałożeniu moje włosy są miękkie w dotyku i przepięknie błyszczą...


Z pewnym dystansem podchodziłam do tego produktu, aby zastosować go na suche włosy, gdyż bałam się ich sklejenia i uzyskania efektu "zmokłej kur". Jakież to było mylne... ;) Gdy moje włosy po ściąganiu czapki elektryzowały się i puszyły nie wytrzymałam i sięgnęłam po oleokrem, aby je troszkę ujarzmić... Efekt??? Wygładzone i nabłyszczone włosy ;) Dodatkowo nie zauważyłam, aby zostały obciążone, czy szybciej się przetłuszczały. Cóż chcieć więcej?

Jestem zauroczona tym produktem... W końcu moje włosy wyglądają na zadbane i pełne blasku ;)

A u Was jak się sprawdził ten produkt?

Pozdrawiam ;)

Kasia

Komentarze

  1. U mnie też dobrze wpłynął na włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ochotę go przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czuję się bardzo zaciekawiona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też dostałam ten produkt, ale u mnie niestety średnio się sprawdza :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Również lubię ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam! Najlepszy oleokrem, pięknie pachnie i zawsze wygładza moją suchą czuprynę po myciu

    OdpowiedzUsuń
  7. Też go miałam... w sumie mam nadal :) O ile dobrze pamiętam Only You wysyłało go nam w postaci prezentu mikołajkowego, a ja nawet połowy nie zużyłam (chociaż stosuję go regularnie). W sumie, to nawet dobrze, nie chcę żeby się kończył!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz