Nowości kosmetyczne od ŚWIT Pharma - Wody toaletowe DAGMAR

Kochani ;)

Każdy z nas już nie może się doczekać wiosny... Otuleni nie tylko słonecznymi promieniami słońca oraz kolorystyką barwną budzącej się do życia przyrody, ale też zapachami... I właśnie dziś tak chciałabym Wam pokazać pięknie pachnącą przesyłkę, która dziś do mnie dotarła...




ŚWIT Pharma stworzyła nową linię zapachową opartą na aromatach kwiatów prosto z ogrodu botanicznego ;)

W moim pięknie zapakowanym prezencie znalazłam trzy wody toaletowe zamknięte w gustownych i eleganckich flakonikach z motywami kwiatów...



DAGMAR Magnolia 

To zapach dla romantycznej i delikatnej kobiety. 
Przodują tu nuty zapachowe: głowa: czarna porzeczka, mandarynka, grejpfrut serce: magnolia, jaśmin, kwiat pomarańczy baza: paczula, drzewo sandałowe, cedr, wanilia, piżmo  



DAGMAR Lily

To nuta zapachowa dla energicznej i nowoczesnej kobiety. Pobudza nas do  działania i otula pozytywną zapachowa energią ;)
 Nuty zapachowe: głowa: brzoskwinia, jabłko, zielony hiacynt serce: lilia, róża, jaśmin baza: bursztyn, piżmo  



DAGMAR Sunflower

To ostatni wariant zapachowy. Dla mnie zapach ten odzwierciedla słoneczny dzień, beztroskę i kobietę będącą wieczną optymistką z uśmiechem na twarzy.
Nuty zapachowe:  kwiat pomarańczy, melon, brzoskwinia serce: irys, róża herbaciana, cyklamen, osmantus baza: drzewo sandałowe, mąkla tarniowa  



Kolekcja zapachowa DAGMAR jest bardzo lekka i kobieca. Nadaje się na każdą porę dnia, a w zależności od naszych preferencji i nastroju możemy śmiało sięgać po różne warianty zapachowe  i dobierać je pod siebie ;) Tym bardziej, że cena za 50ml flakonik kosztuje ok. 17zł.



Czyż nie prezentują się one uroczo i tak... wiosennie???

Znacie te wody toaletowe??? Jak u Was się sprawdzają???



Całuję ;)

Kasia

Komentarze

  1. Ja ich nie znam, ale faktycznie wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Magnolia mnie zaciekawiła ;) Fajnie się prezentują butelki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super nowości! Pozazdrościć. Dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahhh, perfumy jestem ich ogromną maniaczkom, tych nie znam, ale ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam .Jestem wielbicielką proponowanej serii zapachowej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam te wody. Zapachy mi odpowiadają, takie idealne na wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz