Nowości kosmetyczne - CHIODO Pro

Witam Was wiosennie ;) 

Jak się czujecie? Mi przesilenie daje popalić,ale znalazłam już na to sposób i nie zapeszając czuję się każdego dnia coraz lepiej, a znużenie odchodzi w niepamięć ;)

Dzisiaj chciałbym pokazać Wam niespodziankę, która do mnie wczoraj dotarła ;)


Pięknie zapakowane pudełeczko od marki Chiodo Pro było dla mnie ogromnym zaskoczeniem ;)

W środku znajdowały się produkty do paznokci ;)


Szary i fioletowy lakier do paznokci wygląda zjawiskowo ;)


oraz dwa lakiery hybrydowe w pastelowych odcieniach, które idealnie wpasowują się w mój gust ;)

Pora teraz zadbać o dłonie i nacieszyć się tymi pięknościami ;)


A jak wygląda kondycja Waszych dłoni i paznokci?

Szczęśliwego dnia i wiele słońca ;)

Kasia

Komentarze

  1. Też lubię takie niespodzianki:)Świetne zdjęcia.Zostaję na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie na paznokciach mam liliową hybrydę ;) Wiosną stawiam na pastele :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakiery wyglądają pięknie! Miłego malowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niespodzianki są najlepsze, nie znam tych lakierów ;)
    u mnie dziś świeci słonko na całego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze nie używałam lakierów Chiodo ale mam nadzieję, że kiedyś w coś się zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne kolorki, nie miałam tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam tylko wersję PRO, którą lubię tyle że to nie hybryda a lakierożel. Muszę w końcu przetestować wersję soft ;p

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz