Najlepszy produkt do czyszczenia pędzli i gąbek do makijażu? - Isana olejek pod prysznic

Witajcie Kochani!!!

Znów poniedziałek!!! Głowa do góry i bierzemy się do roboty!!! Do kolejnego weekendu zostało jeszcze tylko 5 dni!!! Więc cała naprzód!!!

Dzisiaj chciałabym opowiedzieć Wam o produkcie, który podbił blogosferę i to w innej funkcji niż jest do tego przeznaczony ;) Mowa oczywiście o olejku pod prysznic Isana.

Zachwycona pozytywnymi opiniami sama po niego sięgnęłam, który na półce w Rossmannie cierpliwie na to czekał ;)


I jak się sprawdził?







Olejek wszystkie zanieczyszczenia rozpuszcza natychmiastowo!!! Teraz doczyszczenie pędzli, czy gąbeczki nie sprawia już żadnego problemu ;) Czemu ja go wcześniej nie kupiłam??? Usuwa wszelakie zanieczyszczenia i to w mgnieniu oka!!! Teraz czas poświęcony na czyszczenie akcesoriów kosmetycznych stał się o wiele krótszy, a pędzle i gąbki wyglądają jak nowe ;)


Olejek świetnie się spienia i rozpuszcza brud. Zwilżam pędzel czy gąbeczkę i wylewam odrobinę olejku na płytkę, pocieram włosiem o wypustki i po chwili pędzel wygląda jak nowy!!! Dodatkowo mam wrażenie, że działa on fantastycznie na włosie pędzli, które są takie miękkie i delikatne ;)



Ja jestem oczarowana tym kosmetykiem, tym bardziej, że cena ok. 7zł wprawiła mnie w zachwyt!!! Jego wydajność też jest imponująca, a ja cieszę się czystymi akcesoriami ;)



Wy też jesteście zachwyceni tym produktem?

Szczęśliwego poniedziałku!!!

Kasia

Komentarze

  1. Muszę się w niego koniecznie zaopatrzyć, bo wymywanie podkładów z gąbeczek samym mydłem jest udręką!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. teraz bez niego nie wyobrażam sobie doprowadzić akcesoriów do ładu i porządku ;)

      Usuń
  3. Miałam ten olejek, ale nie używałam go do mycia pędzli. Zapach mnie skutecznie odstraszył ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może nie jest za piękny, ale kompletnie go nie czuć później na gąbeczce ;)

      Usuń
  4. ja go używam do kąpieli - bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz, że ja go jeszcze nie wypróbowałam do kąpieli?

      Usuń
  5. Tyle już słyszałam o tym olejku, że muszę go w końcu kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z nieba mi spadłaś tym postem :)Od tygodnia nie mogę doszorować mojego jajka po podkładzie, próbowałam nawet mleczkiem i nic. Muszę wypróbować ten olejek, może on sobie poradzi z plamami.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz