Lucky Luke - recenzja komiksów - Wydawnictwo Egmont


Lucky Luke to ostatnio ulubiona pozycja książkowa mojego dziecka, a tym samym i ja poznałam kolejne przygody kultowej bajki, którą oglądałam będąc małym dzieckiem ;) 



Jesse James to kolejna nowość komiksowa Wydawnictwa Egmont, która w humorystyczny sposób przedstawia perypetie amerykańskiego Robin Hooda, który zabierał bogatym, a rozdawał biednym? - No tutaj już było gorzej...





Fabuła przedstawiona w tym komiksie jest na tyle ciekawa i rozrywkowa, że pochłania się ją "jednym tchem". Oprawa graficzna przypadła mi do gustu, a perypetie bohaterów przedstawione są w tak ciekawy sposób, że na pewno będziemy do niej wracać ;)

Nie mniej ciekawym komiksem jest kolejny tomik - Fingers.



Tym razem do gangu Daltonów dołącza znany iluzjonista Fingers, który potrafi swoimi sztuczkami zdziałać cuda - potrafi uwolnić się z więzów, uciec z więzienia czy niepostrzeżenie wyjąć z czyjejś kabury rewolwer. Na łamach pierwszych stron autorowi udało się przedstawić w ciekawy sposób zabawną historię z interesującą postacią iluzjonisty.





Nowości komiksowe prezentują się ciekawie i z przyjemnością wtopiliśmy się z moim synem w akcje odgrywaną na Dzikim Zachodzie ;)

Czy pamiętacie Lucky Luka???

Pozdrawiam ;)

Kasia

Komentarze

  1. jak byłam młodsza to oglądałam tą kreskówkę :) ale nie należała do moich ulubionych. Teraz mimo wieku, też lubię sobie obejrzeć. Szkoda, że nie puszczają już na Cartoon Network kreskówek takich jak: Chojrak, tchórzliwy pies, Ed, Edd i Eddy, Laboratorium Dextera, Bliźniaki Cramp, Ozzy i Drix. Teraz mają w kółko tą samą ramówkę... A z komiksów to pamiętam: Tytus, Romek i A'Tomek ale kiedy to było... jakieś 20 lat temu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahha ;) U mnie płeć męska przeważa więc i Lacky Luke nie jest mi obcy ;)

      Usuń
  2. Ta kreskówka, to czasy mojej młodości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mojej również... Ten czas chyba za szybko biegnie;)

      Usuń

Prześlij komentarz