Dookoła włosów - mój kosmetyczny duet Floslek i Marion

Witajcie Kochani ;)

Pamiętacie box ONLY YOU, który jakiś czas temu zagościł u mnie? Wśród kosmetyków, które znajdowały się w środku były dwa produkty o których dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć...

Pierwszym z nich jest - Floslek, ELESTABion R - serum multifunkcyjne do włosów.



Jednym z głównych i obowiązkowych punktów w zakresie pielęgnacji włosów jest u mnie stosowanie serum, jedwabiu, olejki czy odżywki po każdym ich umyciu. Dzięki temu mam pewność, że moje włosy nie są narażone na szkodliwe czynniki, a dodatkowo chronione są przed rozdwajaniem i uszkodzeniem. 

Jak sami widzicie na opakowaniu kosmetyku znajdują się najważniejsze informacje o tym produkcie oraz jego przeznaczenie. Konsystencja jest typowa jak dla takich produktów - olejkowo - żelowa o delikatnym zapachu.



Sam produkt możemy stosować zarówno na wilgotne jak i suche włosy i rzeczywiście po wypróbowaniu obu wariantów jestem bardzo na TAK!



Serum nie obciąża włosów, ułatwia ich rozczesywanie oraz dociąża ich końcówki przez co są one nawilżone, wygładzone i pięknie wyglądają.

Drugim bardzo kuszącym produktem do pielęgnacji włosów jest Olejek w kremie do włosów 7 efektów od Marion.




Patrząc na samą nazwę produktu trzeba stwierdzić, że jest ona intrygująca ;) W wygodnym opakowaniu z pompką skrywa się kremowa konsystencja produktu o słodkim aromacie.

Wg producenta jego zadaniem jest:

– zmniejszyć skutki oddziaływania UV
– przywrócić piękny połysk
– wygładzić
– odżywić i nawilżyć
– nadać jedwabistą miękkość
– zapobiegać puszeniu się włosów
– ułatwiać rozczesywanie i układanie





Jego działanie jest bardzo podobne do wyżej opisanego serum. Po użyciu olejku włosy są nawilżone i wygładzone oraz pełne blasku i zdrowego wyglądu. Analogicznie jak do serum również możemy stosować go na dwojaki sposób - mokro lub sucho. 

Sam kosmetyk świetnie spisuje się jako ostatni etap wykończenia fryzury. Włosy po jego zastosowaniu są miękkie w dotyku oraz z łatwością się rozczesują, a ich efekt bardzo przypadł mi do gustu.


A Wy co sądzicie o tych dwóch produktach?

Kasia

Komentarze

Prześlij komentarz