Akcesoria kosmetyczne - Donegal

Kochani witam Was w poniedziałek ;)

Na początek tygodnia chciałabym pokazać Wam kilka akcesoriów kosmetycznych marki DONEGAL , które ułatwią życie każdej kobiecie ;)




Dwustronny pilnik z odklejanymi powierzchniami, niby taki codzienny gadżet, a tak cieszy ;) Co takiego innowacyjnego jest w pilniku, który znają wszystkie kobiety??? Ano to, że posiada on 6 odklejanych pasków. Po zużyciu jednej warstwy, wystarczy odkleić i przejść do kolejnej - nowej ;) Lubię takie praktyczne rozwiązania. Dzięki takiemu rozwiązaniu pilnik posłuży nam o wiele dużej, a sama jego jakość jest bardzo dobra.





Aplikator do podkładu od dłuższego czasu stał się moim ulubieńcem. Słynne jajeczka podbiły już świat beauty i wcale mnie to nie dziwi, gdyż stemplowanie nimi cery jest samą przyjemnością, a to jaki efekt dają, jest dla mnie mega!!!


Obecnie używam gąbeczki z Rosmanna, jednak bardzo ucieszyłam się na widok tego małego cudeńka ;) Świetnie sprawdza się do rozprowadzania korektora pod oczami, a jego kształt pozwala na jego precyzyjne nałożenie. Ma praktyczny uchwyt, który ułatwia aplikację i pozwala cieszyć się nienagannym wyglądem ;)

Myjkę do czyszczenia pędzli (tarka) chciałam już od jakiegoś czasu wypróbować. Ja sama osobiście mam obsesję na punkcie czystych pędzli. Po prostu lubię wiedzieć, że to czym "miziam" moją twarz jest czyste. Dzięki czyścikowi do pędzli rytuał ich mycia stał się sprawniejszy i mam pewność, że są one na pewno czyste.




Wystarczy nałożyć na myjkę odrobinę kosmetyku myjącego, zwilżyć pędzel pod wodą i można działać ;) Czyścik wykonany jest z antybakteryjnego materiału, a widok domytych pędzli jest jak lek na moją duszę ;)






Płatek do mycia twarzy ma tak wiele pozytywnych opinii, że nie mogłam przejść obok niego obojętnie. Niewielkich rozmiarów płatek wykonany jest z sylikonu. Jest odpowiednio miękki i elastyczny, przez co używa się go bardzo przyjemnie. 






Posiada dwa rodzaje wypustek. Świetnie oczyszcza skórę, nie podrażniając jej, a dodatkowo wykonanie przy użyciu tego gadżetu masażu twarzy sprawia, że skóra zostaje  pobudzona. 

Po jej przeciwnej stronie znajduje się natomiast wypustka zakończona przyssawką (nie ma problemu, żeby przyssać płatek do płytek, lustra czy innej powierzchni). Dodatkowo stanowi on uchwyt na palce podczas jego stosowania, dzięki czemu jest on bardzo praktyczny i wygodny z użytkowaniu - nie wyślizguje się.





Jak dla mnie jest to idealny gadżet do mycia twarzy!!! A w połączeniu z masażem daje świetne rezultaty na mojej cerze stymulując jej krążenie;) Dzięki niemu teraz wiem, że moja skora jest idealnie czysta ;)






Co sądzicie o tych akcesoriach kosmetycznych??? A jak Wy się zapatrujecie na takie gadżety??? Lubicie je???


Wspaniałości dla Was na cały dzień!!!

Kasia


Komentarze

  1. Pilnik bajerancki zgadzam się :) Taką samą myjkę silikonową, też różową mam z Rossmanna i również ją lubię. Takie gąbeczki do makijażu zdecydowanie ułatwiają życie, wiem bo mam aż dwie :) O takim małym gadżecie do mycia pędzli też myślałam kiedyś, ale znalazłam coś większego do tego celu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten mały aplikator jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tą małą sylikonową myjkę do twarzy posiadam i naprawdę świetnie się spisuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myjka do dzióbka i czyścik do pędzli są bardzo fajne i przydatne ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz