poniedziałek, 13 lutego 2017

Haul wyprzedażowy - zima 2017r.

Witajcie Kochani ;)

Dzisiaj zabieram Was ze sobą na zakupy i pokażę Wam, co nowego zagościło w mojej szafie ;) Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie skorzystała z wyprzedaży. W takim razie na dobry początek tygodnia ruszamy z nowościami ;)

Kożuch F&F Tesco - 89zł

Kożuszek w kolorze pudrowego różu świetnie wpisuje się w panujące trendy. Jest bardzo ciepły i żadna zima z nim nie straszna ;)






Spodnie F&F - 30zł


Spodnie, które mienią się granatowymi drobinkami świetnie podkreślają nawet najbardziej prostą stylizację. Są eleganckie i pięknie prezentują się na ciele ;)




Koszula Sinsay - 29zł

Koszul w kratę nie mogło zabraknąć tej zimy. Oto pierwsza odsłona...








I kolejna... tym razem urzekł mnie piękny różowy kolor... I do tego prawdziwa flanela sprawia, że jest mi ciepło i komfortowo...


Queen - 29zł





Na koniec ciepły sweter z Cropp - 29zł

Świetnie sprawdzi się na zimowe wieczory...




I na zakończenie kilka naszywek, które chcę wykorzystać m.in.do powyższego swetra i trochę go urozmaicić ;)



I co sądzicie o moich wyprzedażowych zakupach???

Wam też udało się coś ciekawego znaleźć???

Kasia

8 komentarzy:

  1. Piękny kożuch
    Ja też upolowalam kilka perełek,
    Niebawem pojawią się na blogu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zacieram ręce z niecierpliwości i będę wypatrywać post ;)

      Usuń
  2. sweterek wygląda super bardzo mi się podoba :D może go jeszcze znajde :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogą jeszcze być, bo ostatnio znów je widziałam ;)

      Usuń
  3. Super kożuszek :) I ten jasny sweterek bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszule super, też muszę sobie sprawić bo aktualnie mam tylko jedną w kratę, a bardzo lubię ten wzór ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Sinsay jest ich sporo ;) I to w dobrej cenie ;)

      Usuń