Edukacyjne książeczki dla dzieci - nauka czytania

O tym, że moje dziecko od najmłodszych chwil życia jest związany z książkami mówiłam Wam już nie raz. Sama uwielbiam książki i podsuwam je mojemu synkowi przy każdej okazji.

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam dwie książeczki, które nie tylko wzbogacają wiedzę dziecka, ale również stanowią świetne rozwiązanie jako lektury do nauki czytania.


Każdy z nas wie, że główną umiejętnością jaką musi opanować dziecko w klasach I - III jest umiejętność czytania. Te książeczki idealnie wychodzą na przeciw naszym pociechom do osiągnięcia sukcesu w tych pierwszych, łatwiejszych etapach kształcenia.

Książeczki bogate w pięknie zaprezentowane ilustracje stanowią bazę do wyobraźni dziecka. Na jej kanwie wpisane są krótkie zdania, zapisane większą czcionką, aby dziecko mogło je odczytać i osiągnąć sukces, jakże ważny w pozytywnej motywacji do nauki czytania.



Modele głoskowe, które znajdują się na każdej stronie uczą syntezy wyrazowej, która jest punktem wyjścia w nauce czytania.

Edukacyjna wartość książeczek stanowi kolejny plus dla tych pozycji. Poszerzanie wiedzy dziecka i rozwój jego wyobraźni, to wszystko to, czego dziecko potrzebuje na tym etapie rozwoju.



Ja osobiście polecam podsuwanie dzieciom tych pozycji, które uczą, rozwijają i są mądrym elementem w wychowaniu.

Kasia

Komentarze

  1. Chyba największy problem mam z najmłodszym,nie lubi czytać i nie mam pomysłu jak go namówić,starsi pochłaniają książki jak czekoladę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz