Spotkanie Podkrakowskich Blogujących Mam cz. 2 - upominki ;)

Witajcie ;)

Wczoraj pisałam Wam o Spotkaniu Podkrakowskich Blogujących Mam, które odbyło się 28 sierpnia. Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami tym, co przywiozłam ze sobą - a są to same wspaniałości dla naszej całej rodzinki ;) Część upominków pochodzi ze zbiórki, która została przez nas zorganizowana na rzecz Radusia Kępa, a część to prezenty od naszych partnerów.

W tym miejscu chciałabym bardzo podziękować wszystkim partnerom organizowanego przez nas wydarzenia. Bardzo dziękuję za zaufanie i moc wspaniałości ;)






























Esentiare







Mam dla Was jeszcze niespodziankę - każdy kto chciałby wypróbować Młody Jęczmień może napisać na adres mailowy saszetki@mlodyjeczmienslim.pl i od producenta otrzyma próbkę tego produktu!

BUZIAKI ;)

Komentarze

  1. Sporo tego :) bardzo fajne produkty :) zaciekawił mnie krem do depilacji z Eveline nigdy go nie miałam ale mam podobną oprawkę kolorystyczną serum do rzęs :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Super nowości, masz co testować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na recenzję oleju z pestek arbuza! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak fajnie że też mogę się cieszyć z tych upominków ;-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz