Nowości kosmetyczne ostatniego tygodnia

Hej ;)

Ostatni wakacyjny weekend już za nami... Niestety wszystko co dobre szybko się kończy, a teraz nadchodzi ogarnianie wielu spraw przed powrotem do pracy. Jednak, żeby jeszcze nacieszyć się przyjemnościami zapraszam Was dzisiaj na przegląd nowości kosmetycznych ostatniego tygodnia ;)

W ubiegłym tygodniu pisałam Wam, że zostałam ambasadorką marki Le Petit Marseillais. Z tej okazji dotarła do mnie paczka testerska, którą pokazywałam Wam TUTAJ.


Również dotarła do mnie niespodzianka od Bielendy. Odchyliłam rąbka tajemnicy na moim Instagramie. Jeśli ktoś mnie jeszcze nie obserwuje - to serdecznie zapraszam ;)


Będąc w Biedronce moją uwagę skupiły 2 kosmetyki - w tym bosko pachnąca i odświeżająca mgiełka do ciała ;)


W trakcie zakupów spożywczych wstąpiłam do Rossmana po kilka żeli pod prysznic od Isana - ich nigdy za wiele ;)


A na koniec w Tesco chwyciłam jeszcze kolejny umilacz do kąpieli ;)


A jak Wasze kosmetyczne przyjemności i rozpusty wyglądają???

Kasia

Komentarze

  1. Świetne nowości
    będziesz miała co testować
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak ;) już zaczęłam testowanie ;) Również cieplutko pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. świetne nowości, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żele z LPM również testuję, malina i piwonia pachnie obłędnie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiem czemu ale te żele biedronkowe do złudzenia mi przypominają Baleę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze podoba mi się ten arsenał z Biedronki bardzo:D wyglądają na produkty warte zakupy i używania:D obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Le Petit Marseillais bardzo lubię :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przekonałem się do tego bloga. Jeżeli ktoś tak poświęca czas to ja też będę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z Tobą - żelów z Isany nigdy dość :D Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz