Nowości kosmetyczne - openbox od Le Petit Marseillais

Witajcie Kochani ;)

Wróciłam właśnie z kolejnych wakacji ;) Kilka chwil z pobytu mogliście zobaczyć na moim Instagramie czy też na Facebook. Tam też wspominałam Wam, że zostałam Ambasadorką Le Petit Marseillais.


Dzisiaj miałam w końcu możliwość otrzymać w swoje ręce paczkę ambasadorską i postanowiłam, że wspólnie zajrzymy do jej środka ;)


No to otwieramy ;)



W pięknie prezentującym się pudełku zostało schowanych kilka produktów. Nawet nie zdajecie sobie sprawy jak byłam bardzo podekscytowana otwierając go ;)


W środku znajdował się wyjątkowy list powitalny, napisany specjalnie dla mnie ;) , przewodnik po świecie Le Petit Marseillais. Oprócz tego trzy wyjątkowe kosmetyki...


Żel pod prysznic o zapachu Maliny i Piwonii 


 Pielęgnujący Balsam do mycia z Masłem Shea, Woskiem Pszczelim i Olejkiem Różanym


Pielęgnujący Krem do mycia z Masłem Shea i Akacją


oraz próbki jednego z tych produktów dla moich znajomych i przyjaciół...
 


I jak podoba Wam się ambasadorska paczka od Le Petit Marseillais???

Ja jestem zauroczona tymi kosmetykami i z ogromną przyjemnością oddaję się w ich ręce ;)

Kasia

Komentarze

  1. Ale mamy testowania i relaksu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam ten zestaw i jestem całą trójką oczarowana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Miałam kiedyś żele od nich i były ok, ale nie zachwyciły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje ;) Miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używanie tego zestawu to sama przyjemność:) też go otrzymałam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz