Moje ulubione trendy na nadchodzącą jesień

Kochani,

Patrząc za okno czuć już nadchodzącą jesień... Mimo tego, że każdy z nas chce jak najdłużej zatrzymać lato, to aura przypomina nam, że pora powoli przygotowywać jesienną garderobę...

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam co najbardziej przykuwa moją uwagę i na co będę kłaść akcent wybierając jesienne ubrania...

Pierwszym punktem jest biel... Nie wyobrażam sobie, aby mogło jej zabraknąć w jesiennych stylizacjach, które rozświetlą nawet najbardziej pochmurny dzień...


Kolejnym kolorem jest baby blue - to mój must have nadchodzącej jesieni... Uwielbiam ten kolor i pasuje on do każdej wybranej stylizacji...

               KLIK                                KLIK

Jesień kojarzy mi się również z ciepłymi bluzami, które z łatwością można narzucić na siebie w każdy jesienny dzień... Czy to na spacer, wyjście do pracy, czy spotkanie ze znajomymi - dobrze mieć ją zawsze pod ręką...


              KLIK                                                            KLIK

Ostatnim moim jesiennym trendem są szare sukienki... Naprawdę zawsze kojarzą mi się z jesienią... Mi przypadły do gustu takie modele...


                                        KLIK                                                                 KLIK

I co sądzicie o moich propozycjach??? A jakie są Wasze trendy na nadchodzący czas???

Kasia

Komentarze

  1. Wszystkie w mim typie,szczerze nie mam pojęcia na co zapoluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor babyblue jest na prawde cudowny, też go lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz