Haul wyprzedażowy ;)

Witajcie Kochani ;)

Dzisiejszy post jest kolejnym z serii - haul ubraniowy ;) Myślę, że w najbliższym czasie nie będę miała możliwości pobuszować po sklepach, ale sądzę, że ten czas wyprzedaży obfitował u mnie w wiele ciekawych łupów, które na pewno będą mi służyć przez najbliższy czas ;)

Co już udało mi się zakupić na wyprzedażach mogliście zobaczyć w tych postach ;)

- POST 1

- POST 2

- POST 3

- POST 4

- POST 5

A dzisiaj sądzę, że już taka końcówka moich łowów... Zbliżając się powoli w stronę jesieni...

Kurtka w odcieniach pudrowego różu - House - 139,00 - 39,00


Spodnie House - 99,00 - 39,99 (podczas moich zakupów przy kupnie 2 rzeczy, druga była o połowę tańsza, więc zapłaciłam za te spodnie ok. 15,00 zł).






Długo szukałam też bluzki z rękawkami w kształcie falbanek i ciekawym wzorem z przodu, a dodatkowo w kolorze białym. W końcu w Reserved czekał na mnie jeden model S zaspokajający moje wymagania ;)



Znalazłam jeszcze dwie bluzki z dłuższym rękawem w bardzo atrakcyjnej cenie ;)





I co sądzicie o tych zdobyczach???

Pozdrawiam ;)

Kasia

Komentarze

Prześlij komentarz