Haul zakupowy - wyprzedaże cz.2

Wiem, wiem... Znów kolejny haul ;)


Kobieta na wakacjach ma w końcu czas nadrobić swoje kobiece zaległości ;) Ja już od dawna potrzebowałam sobie chociaż na chwilę oderwać się od obowiązków dnia codziennego i znaleźć chwilę dla siebie ;) W końcu miałam taką możliwość niedawno i uwierzcie mi bardzo to doceniam ;)

Ostatnimi czasy nie miałam łatwo... Kupę stresów na głowie, nawał pracy, wypadek samochodowy... Ale to już było i pora patrzeć przed siebie ;)

Dlatego dziś zabieram Was na mój zakupowy przegląd nowości ubraniowych ;) Wszystkie rzeczy znajdziecie jeszcze na półkach wyprzedażowych jak i w sklepach internetowych ;)

Od dawna chciałam kupić sobie wzorzysty żakiet. Ten z Pull & Bear wygląda przepięknie i będzie pasował do wielu stylizacji ;)


Biały kombinezon na letnie dni będzie jak ulał. W Pull & Bear można jeszcze wiele ciekawych rzeczy znaleźć;) - KLIK

http://www.pullandbear.com/pl/pl/dla-niej/sukienki/jeansowa-sukienka-fartuszek-c29016p100069510.html#250

Idealna bluzka na lato ;) Cieszę się, że ją znalazłam. Można będzie ją zestawić zarówno do luźnej stylizacji jaki do bardziej eleganckiej- KLIK

http://www.stradivarius.com/pl/wyprzeda%C5%BCe/ubrania/topy/pr%C4%85%C5%BCkowana-koszulka-bokserka-w-paski-c1390554p7232510.html?categoryNav=1390554&colorId=004


I na koniec dwie eleganckie koszule...Tych nigdy za wiele ;)

Obie pochodzą ze sklepu Stradivarius. Pierwsza z nich w kolorze biało - niebieskim (widzę, że kolory inaczej prezentują koszule niż jest w rzeczywistości) - KLIK


Koszula Pull & Bear - KLIK



Spokojnego dnia;)

Kasia

Komentarze