Star Wars - to co chłopcy kochają najbardziej ;)


Nie wiem czy są tu rodzice, którzy mają dzieci w wieku szkolnym... Mój mały łobuz właśnie już niedługo kończy I klasę i jak większość (jak nie każdy) chłopiec w tym wieku jest zafascynowany Star Wars. 

Nic też dziwnego, że na widok książek Star Wars, moje dziecko popadło w nieograniczoną krainę szczęścia, pisków i okrzyków radości ;) Ach... Nie ma cudowniejszego widoku, niż niczym niepohamowana radość dziecka ;)

Pierwszą pozycją książkową, o której chciałabym tu napisać jest książka - Star Wars. Przebudzenie Mocy. Historia Rey.



Kolejna część kultowej powieści zamknięta została w 192 stronicowej książce wzbogaconej pięknymi i realistycznymi zdjęciami z filmu, które pozwalają przenieść się w czasie i na nowo przeżyć losy pięknej Ray.





 Ray o wielkim i walecznym sercu mimo przeciwności losu nadal walczy w obronie potrzebujących. Na łamach książki, z obróceniem kolejnej kartki przenosimy się w świat, gdzie siła walki o przetrwanie, instynkt i wiara w lepsze jutro pozwala przeżyć nawet najtrudniejsze chwile.

 Fabuła książki jest tak wciągająca, że zaczyna się ją chłonąć całym sobą i nie można na chwilę się od niej oderwać. To sprawiło, że została ona przez nas przeczytana tzw"jednym tchem" i nawet nie wiedząc kiedy.





To tutaj wspólnie z Ray odkrywamy jej  niezwykłą siłę, która pozwala przezwyciężyć zło i odmieniając tym samym losy galaktyki. 

Ja jestem pod ogromnym wrażeniem tej książki i cieszę się,że wspólnie z moją pociechą mogłam przeżyć tę niezapomnianą przygodę w krainie książki Star Wars Wydawnictwa EGMONT

A Wy też lubicie Star Wars???

Komentarze