Nowości na lato - Czas na buty ;)

Kochani ;)

W końcu jestem ;) Cała i zdrowa - na szczęście ;) Nie było mnie tu kilka dni, mimo tego, że planowałam inaczej... Jednak życie toczy się swoimi prawami i czasem jedna chwila zmienia nasze plany o 360%. Tak było też i w moim przypadku... Wieczorny powrót samochodem... Wypadek... I wszystko staje się tak mało ważne... A powiedzenie "najważniejsze jest zdrowie" zyskuje na wartości maksymalnie... Dlatego trzeba cieszyć się każdą chwilą, bo nikt nie wie, kiedy i co może się wydarzyć... Na szczęście wszystko skończyło dobrze...

Pora pokazać Wam w końcu moje zamówienie ze sklepu Czasnabuty.pl o którym mówiłam Wam już na moim Instagramie. Kto jeszcze mnie nie śledzi - to serdecznie zapraszam ;) Jestem tam codziennie i uchylam rąbek mojego życia ;)


Powiem Wam szczerze, że jestem zachwycona tym internetowym sklepem. Ceny butów są bardzo kuszące, a ich wykonanie rewelacyjne. To było moje pierwsze zamówienie w tym sklepie, ale na pewno nie ostatnie ;)

A co zamówiłam??? Cztery pary bucików na ten letni czas... To zaczynamy ;)

WIĄZANE BALERINY, ESPADRYLE -KLIK


Espadryle w odcieniach beżu i złota, bez obcasa są sznurowane nad kostką. Buty są bardzo wygodne i efektownie wyglądają na nodze. Zresztą oceńcie sami ;)



MODNE RZYMIANKI- KLIK


Rzymianki w odcieniu pudrowego różu z ozdobnymi koralikami wykonane z zamszu świetnie prezentują się na nodze. Są bardzo wygodne, lekkie i miękkie.



KORONKOWE ESPADRYLE - KLIK


Przepiękne, koronkowe espadryle w białym kolorze skradły moje serce ;) Są nie tylko kobiece i wpisują się we współczesne trendy, ale przede wszystkim są bardzo wygodne, miękkie i lekkie. Koronka jest miła w dotyku i ślicznie prezentuje się na stopie.



SLIP ONY Z BROKATEM - KLIK


Slip ony w odcieniach złota z brokatem są bardzo wygodne i efektowne. Pięknie wyglądają i rewelacyjnie spisują się w swojej roli.Cóż chcieć więcej???



I które buty z mojego zamówienia podobają się Wam najbardziej???

Ja jestem zachwycona moją przesyłką. A najlepsze z tego wszystkiego jest to, że za wszystkie pary zapłaciłam 127,00 zł. Sklep bardzo często wysyła kupony rabatowe, które warto wykorzystać ;) A przesyłka jest darmowa już od zamówienia od 50zł.

I co o nich sądzicie???

Kasia

Komentarze

  1. Kasia te ostatnie to całkiem odjechane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak się zapatrujecie na to - http://www.spcsa.pl/a/ucxh,jak-sprawdzic-czy-uzywany-samochod-nie-jest-kradziony ?
    Tak w kwestii wyboru samochodu? Patrzycie na coś więcej? Jak weryfikujecie auto przed zakupem?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz