Haul kosmetyczny

Dzisiaj pora pokazać Wam kilka nowości kosmetycznych, które zakupiłam ostatnimi czasy. Nie jest tego dużo, ale kilka podstawowych kosmetyków zasiliło moją kosmetyczkę ;)

Coś do oczyszczania cery...

Tym razem znów wróciłam do Ziaji i ich produktów do demakijażu. Nie wiem jak to jest, ale zawsze w lato zaczynam tęsknić do tych kosmetyków i będąc w Drogerii Natura znów wpadły one do mojego koszyka.



Dalej żel do mycia ciała o zapachu kokosu i ananasa  ;)


Oraz mój niezbędny kosmetyk na letnie potliwości ;)


Coś odświeżającego do ciała...


I coś z kolorówki ;)


Letnich pastelowych lakierów do paznokci też nigdy za wiele;) To trio marki Maybelline spisuje się świetnie ;)


A na koniec dwa lakiery od Catrice...


I to byłoby na tyle ;)

A Wy coś ciekawego ostatnio znaleźliście???

Całuski ;)

Komentarze

Prześlij komentarz