Gdzie jest Dory? - recenzja książki

Które z dzieci nie zna bajki Gdzie jest Nemo??? Sama ze swoim synkiem oglądałam tę bajkę już kilkakrotnie... Teraz natomiast pojawiła się w kinach druga część - Gdzie jest Dory?

Wydawnictwo Egmont idealnie przygotowało się do premiery filmu. Wydało piękną książkę z rewelacyjnie przedstawionymi ilustracjami.




Książka ta wprowadza nas w świat przygód bohaterów i opowiada o ich perypetiach. Książka przedstawia fabułę filmową, a po jej przeczytaniu nabiera się jeszcze większej ochoty, aby zobaczyć ekranizację tej bajki...




Historia małej i zapominalskiej rybki Dory pokazuje jak ważną rolę odgrywają w życiu prawdziwi przyjaciele i że mimo wielu napotykanych trudności nie wolno się poddawać, tylko cały czas patrzeć do przodu...

Wydanie książki jest przepiękne, a ilustracje przenoszą nas w poszczególny kadry filmu...




W bardzo przemyślany sposób wkomponowany tekst sprawia, że mój "pierwszak" sam potrafił ją sobie przeczytać i był zachwycony osiągnięciem sukcesu ;) - "Mamo!!! Sam przeczytałem całą książkę!!!"

Ja jestem nią oczarowana i oby więcej takich pozycji pojawiało się w księgarniach ;)

Z pozdrowieniami ;)

K i N

Komentarze

Prześlij komentarz