Ulubione obuwie na wiosnę - Haul ;)

Hej ;)

Dzisiaj przychodzę do Was z wpisem dotyczącym nowości w mojej szafie - a mianowicie chodzi o obuwie ;)

Jak sama nazwa bloga wskazuje - Luksus za grosze wiąże się z tym, że uwielbiam szukać perełek w okazyjnej cenie i sprawia mi to ogromną frajdę. Z gospodarnością mi pod rękę, bo nie problem wydać kilkaset złotych na rzeczy które mi się podobają, ale znaleźć pewne produkty o wiele taniej sprawia, że zasobność portfela tak nie cierpi, a ja cieszę się z nowych zdobyczy ;) Oczywiście nie oznacza to, że jestem skąpa... O nie... Samej nie raz zdarza się "zaszaleć" i oddać w wir zapomnienia (i nie raz to miało i ma jeszcze miejsce) ale później nie znosiłam tego "moralnego kaca", gdzie kolejna bluzka w szafie taka sama jak 10 poprzednich obniżała mój entuzjazm i radość kupowania. Staram się podchodzić do zakupów z głową i całkiem nieźle mi to zaczyna wychodzić ;)

Dzisiaj pokażę Wam kilka par butów, które zakupiłam w rozsądnej cenie i które idealnie sprawdzają się na obecny czas ;)

Rozpocznę od modnych slip on ;)

Pierwsze czarne zakupione w Stradivarius - 159zł - 29zł. Kupiłam je jakiś czas temu za 29zł ;) Są bardzo wygodne i świetnie się sprawdzają na tę porę roku ;)


House - 79zł - 25zł

W kolorze limonkowym, bardzo delikatne, kobiece i przede wszystkim wygodne ;)


 
Teraz pora na espadryle. Pierwszą jak i drugą parę udało mi się znaleźć w Deichmann. Już kiedyś wspominałam Wam, że w Deichmannie do którego mi najbliżej jest ściana- Ostatnia para - tam znajduje się obuwie przecenione nawet do 90% i ile razy tam dotrę, to znajdę coś dla siebie, synka i męża za rozsądną cenę ;) Ostatnią parę w kolorze różowym zakupiłam za 29zł przecenioną z 119zł.



Deichmann - 99zł - 29zł



Dalej niezastąpione trampki ;)Te fioletowe z Nike dostałam od mojej szwagierki z Włoch i są rewelacyjne ;)



Natomiast miętowe upolowałam na jakiejś wyprzedaży ;)


Na koniec pokażę Wam mój niedawny łup z F&F. Balerinki Princess obok których nie można przejść obojętnie znalazłam w sklepie Tesco uwaga - za 19,90zł ;) przecenione z 89zł ;)



Chcielibyście w przyszłości zobaczyć kolejną partię moich nowości? Ja sama bardzo lubię takie wpisy i zawsze podpatrzę coś ciekawego ;)

Jak Wam się podobają moje okazyjne zakupy???

Pozdrawiam

LuxFly

Komentarze

Prześlij komentarz