Spotkanie w sklepie firmowym Paese - relacja

Kochani ;)

Wczoraj miałam zaszczyt uczestniczyć w spotkaniu, które odbyło się w firmowym sklepie Paese mieszczącym się przy ul. Pawiej w Krakowie. W spotkaniu wzięło udział 6 blogerek, a tematem przewodnim były warsztaty makijażowe - „Trendy w makijażu – wiosna 2016”.


Spotkanie rozpoczęło się od zapoznania się z filozofią polskiej marki kosmetycznej, która na rynku istnieje już 9 lat. Mi osobiście kosmetyki kolorowe marki Paese nie są obce, gdyż uwielbiam ich cienie i mam ich sporą gromadkę, jednakże po prezentacji zarówno nowości jak i bestsellerów Paese odkryłam kilka perełek, o których nie miałam zielonego pojęcia ;)





Jedną z nowości marki, która bardzo przypadła mi do gustu, jest możliwość stworzenia własnej paletki kosmetyków kolorowych, którą zawsze można mieć pod ręką ;)



Kolejną nowinką jest to, że firma wypuściła na rynek perfumy, których do tej pory nie było. Ja już swój zapach wybrałam - teraz pora po niego wrócić ;)



Po prezentacji całego wachlarzu kosmetycznego sklepu, nadszedł czas na praktyczne warsztaty i wykonanie makijażu pod fachowym okiem dwóch sympatycznych pań ;) 

Do wyboru miałyśmy wszystkie kosmetyki Paese, ale nasza uwaga głównie skupiła się na wiosennych nowościach i trendach makijażu na ten rok.









A oto lista dziewczyn, która wzięła udział w organizowanym wydarzeniu ;)

Patrycja - http://tbof.pl/


Na koniec chciałabym pokazać Wam, jakie perełki przywiozłam ze sobą ;)







To ja zabieram się do testowania ;)

Bardzo serdecznie dziękuję marce Paese za zaproszenie ;)

Komentarze

  1. Lubię tą firmę. Głównie za olejek tamanu który jest wybawicielem kiedy moja cera ma zły okres :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie spędzony dzień, miło było się spotkać. :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Było super! Podkradłam kilka zdjęć. ;-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz