Nowości na wiosnę - zegarki

Witajcie ;)

Jak Wasze przygotowania do Świąt??? U nas całą parą, dlatego też tutaj jest mnie troszkę mniej ;) Już niedługo wyjeżdżamy na Święta, ale mam nadzieję, że zdążę przygotować kilka wpisów na ten czas ;)

Dzisiaj natomiast zabieram Was na haul zakupowy, gdzie główną rolę odgrywają zegarki ;)

Pokazywałam Wam niedawno kilka nowych zegarków na Instagramie . Tak się złożyło, że koleżanki w pracy były zachwycone ich wyglądem oraz nie ukrywajmy - ceną. Dlatego też poprosiły mnie, żebym zamówiła zegarki również dla nich ;)

Tym razem skorzystałam ze strony Edibazzar i już za dwa dni przesyłka była u mnie ;) Wszystko przebiegło sprawnie, a że zamówienie było wyższe niż 100zł nie płaciłam za przesyłkę ;) Dodatkowo otrzymałam 10% rabatu ;)

To co??? Pokazuję Wam co zamówiły dziewczyny ( oczywiście ja skromnie też poszerzyłam swój asortyment) ;) One same wybierały model, które przypadły im do gustu... To zaczynamy...

Zegarki w kolorze białym...






Zegarki w kolorze czarnym...





Zegarki w kolorze złota...





Zegarki w srebrnym odcieniu...




I na koniec moje zamówienie... ;)




I co o nich sądzicie??? Ja na chwilę obecną jestem bardzo zadowolona z tych zegarków ;) Oby służyły jak najdłużej ;)

Buźka!!!

Komentarze

Prześlij komentarz