20 bajek do czytania dzieciom przed snem - Tamara Michałowska

Bajki czytane mojemu synkowi przed snem są w naszym domu tradycją... Od pierwszych dni po pojawieniu się Nikosia na świecie książki stanowią wyjątkowe miejsce... Po kilku latach codziennego czytania książek zaowocowało to nie tylko w bogatym słownictwie naszego dziecka, co potwierdza Wychowawczyni w szkole, jego rozwiniętą wyobraźnią oraz wiedzą, którą nas często zaskakuje ;)


Obecnie moja pociecha nie zaśnie bez przeczytania bajki i w tym zakresie na pomoc przychodzi nam książeczka Wydawnictwa Siedmiogród.

Na kartkach pięknie wydanej książki w grubej oprawie i przenosząca w swoich ilustracjach i kolorach skrawek dziecięcych snów na papier czekają niezwykłe przygody, pouczające historie i magiczne krainy...






Książka zawiera 20 bajek idealnie nadających się do czytania przed snem... Utwory są stosunkowo krótkie ale i ciekawe, pełne zaskakujących wydarzeń i humoru. Każda z bajek niesie za sobą pewne przesłanie, które pobudza do refleksji, przemyśleń i stanowić mogą punkt wyjścia do rozmów z dzieckiem na poruszany temat...



Mój synek jest nią oczarowany... Dlatego nie dziwi mnie fakt, że jego małe rączki przed snem sięgają właśnie po tę książkę, która pozwala mu przenieść się w spokojny świat marzeń i snu...



Komentarze

  1. To ważne żeby rozsądnie wybierać baklo dla dzieci, te zachęcają dodatkowo przyjemną szatą graficzną ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mojej córce czytam w ciągu dnia, wieczorem jest już zmęczona i nie może się skupić.. bardzo ładna książka, z dużymi obrazkami i bajkami na czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj już niedługo mi się przyda :) Piękne ilustracje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W przyszłości też będę chciała czytać książki dziecku :) moim zdaniem 5o bardzo ważne :) i tak jak mówisz, owocuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Już się nie mogę doczekać kiedy będę czytać bajki swojemu dziecku na dobranoc ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz