Moja aktualna pielęgnacja cery - oczyszczenie ;)

Hej ;)

Dziś ostatni dzień lutego... Już niedługo zagości wiosna a z nią dawka energii i innych zmian. Ja już zaczynam czuć jej przyjście, co ma odzwierciedlenie nie tylko w większej dawce energii, ale również w moich zmianach kosmetycznych ;) Na blogu pojawił się już kiedyś post z jesienną pielęgnacją cery oraz zimową pielęgnacją twarzy to teraz najwyższy czas na wiosenne wydanie ;)


W zakresie oczyszczenia cery pojawiło się kilka kosmetyków...

Swój demakijaż rozpoczynam od płynu micelarnego Bielenda - Esencja Młodości, który pozwala na oczyszczenie cery w 1 etapie i rozpuszczenie makijażu.


Płyn świetnie radzi sobie z oczyszczeniem cery oraz z demakijażem oczu. Nie podrażnia ich, nie szczypie, co jest dla mnie bardzo ważne.

Po tym etapie nadchodzi czas na kolejną dawkę oczyszczenia z użyciem kremo - żelu od Eveline Cosmetics.


Ten kosmetyk jest skuteczny, a przy tym delikatny. Nie tylko skutecznie oczyszcza skórę, ale również zapewnia jej dawkę nawilżenia, a przy tym bosko pachnie ;)

2 -3 razy w tygodniu moja cera poddawana jest mocniejszemu oczyszczeniu za sprawą peelingu myjącego do twarzy od BeOrganic.


Zanurzone w kosmetyku drobniutkie granulki pozwalają na mocniejsze potraktowanie cery oraz zapewnienie jej dodatkowego masażu przez co skóra jest ujędrniona i pełna witalności ;)

Następnie sięgam po hibiskusowy tonik do twarzy Sylveco, który oczyszcza cerę, napina ją i pozostawia czystą i zadbaną...


Bądź na zmianę z nim stosuję hydrolat z róży damasceńskiej.


Po takim oczyszczeniu  skóra aż skrzypi ;) a Wy jakie kosmetyki polecacie w zakresie oczyszczania cery???

Pozdrawiam

LuxFly

Komentarze

  1. Tonik z Sylveco jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tylko Bielendę,skusiłam się na emulsję do oczyszczania Vianek i jak narazie jest świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeszcze nic z Vianka nie miałam, a jestem ich bardzo ciekawa;)

      Usuń
  3. Chętnie skusiłabym się na tonic Sylveco :D

    OdpowiedzUsuń
  4. tonik z Bandi, natomiast do demakijazu uzywam mleczka Apis :) z twoich ulubieńców skusilabym sie na Be Organic i Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tonik z Bandi, natomiast do demakijazu uzywam mleczka Apis :) z twoich ulubieńców skusilabym sie na Be Organic i Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten micel z bielendy niesamowicie mnie podrażnia ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem ciekawa tego płynu micelarnego Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz