Krem do twarzy masło kakaowe & kwas hialuronowy - Be Organic

Dawno temu nie pojawiła się recenzja na moim blogu o kremie do twarzy... Wynikało to z faktu, że ostatnimi czasy (pewno z przemęczenia, nieregularnego snu, odwodnienia) moja cera płatała mi figle... Właśnie... Doprowadziłam się do nieciekawego stanu i dopiero wyniki badań uświadomiły mi co jest nie tak...

Mała ilość płynów w organizmie przyczyniła się do tego, że moja cera wymagała sensownej regeneracji, a ja musiałam w końcu wziąć się za siebie...

Dlatego bez chwili zastanowienia sięgnęłam po kosmetyki, w które wierzyłam, że pomogą stanąć na nogi mojej cerze - firmy BeOrganic


Dziś opowiem wam o kremie do twarzy,  który mam okazję używać już ponad miesiąc...


Krem zamknięty był w opakowaniu, które na pierwszy rzut oka kojarzy się z naturą i ekologią... W środku wyłaniało się okrągłe pudełeczko z kosmetykiem na który czekałam...


Bardzo ciekawym pomysłem jest dodatkowy naturalny akcent w postaci nasion, które można zasadzić i cieszyć się kiełkującą roślinką w domowym zaciszu ;)

Na pudełku umieszczone są najważniejsze informacje... Jednym z nich jest to skład kosmetyku - aż w 97% naturalny, a dodatkowo krem jest w 100% wegański.



50 ml kremu o stosunkowo treściwej i gęstej konsystencji bardzo mi przypadł do gustu. Z jednej strony jest on treściwy, ale wchłania się idealnie... Moja skóra chłonęła go niesamowicie szybko, a on stapiał się z nią tworząc aksamitną powłokę nawilżenia i naturalnej ochrony... Krem nie pozostawia po sobie tłustej powłoki - jest bardzo dobrze wyważony, a wydajność również okazała się imponująca!


Krem pozwolił mojej cerze na nowo nabrać blasku, koloru i świeżego, zdrowego wyglądu... Nie zapycha mojej skóry i pozostawia ją nawilżoną, ujędrnioną i miękką!!! Ja jestem nim zachwycona, a cena ok. 48zł za takie wspaniałości, które pozwoliły mojej cerze odzyskać zdrowy wygląd jest odpowiednia.

Czy znacie kosmetyki marki BeOrganic???

Pozdrawiam

LuxFly

Komentarze

  1. To super, że tak dobrze się sprawdził!

    OdpowiedzUsuń
  2. znam, nie używałam, bardzo dobrze się u Ciebie sprawdził, zapewne i ja byłabym zadowolona, bardzo lubie naturalne nawilżające kremy do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja pierwszy raz miałam z nim do czynienia i jestem zachwycona ;)

      Usuń
  3. To super, że jesteś zadowolona :) to najważniejsze. Podoba mi się pomysł z nasionami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię kosmetyki tej firmy, dobre składy i miłe ceny czyli coś co lubię :)

    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy ten kremik do twarzy :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam peeling z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie opakowania i dobre składy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. moja cera też ostatnio kaprysi :/ bardzo mi się podoba szata graficzna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że kremik się sprawdził :) ja go jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz