piątek, 26 lutego 2016

Krem do twarzy masło kakaowe & kwas hialuronowy - Be Organic

Dawno temu nie pojawiła się recenzja na moim blogu o kremie do twarzy... Wynikało to z faktu, że ostatnimi czasy (pewno z przemęczenia, nieregularnego snu, odwodnienia) moja cera płatała mi figle... Właśnie... Doprowadziłam się do nieciekawego stanu i dopiero wyniki badań uświadomiły mi co jest nie tak...

Mała ilość płynów w organizmie przyczyniła się do tego, że moja cera wymagała sensownej regeneracji, a ja musiałam w końcu wziąć się za siebie...

Dlatego bez chwili zastanowienia sięgnęłam po kosmetyki, w które wierzyłam, że pomogą stanąć na nogi mojej cerze - firmy BeOrganic


Dziś opowiem wam o kremie do twarzy,  który mam okazję używać już ponad miesiąc...


Krem zamknięty był w opakowaniu, które na pierwszy rzut oka kojarzy się z naturą i ekologią... W środku wyłaniało się okrągłe pudełeczko z kosmetykiem na który czekałam...


Bardzo ciekawym pomysłem jest dodatkowy naturalny akcent w postaci nasion, które można zasadzić i cieszyć się kiełkującą roślinką w domowym zaciszu ;)

Na pudełku umieszczone są najważniejsze informacje... Jednym z nich jest to skład kosmetyku - aż w 97% naturalny, a dodatkowo krem jest w 100% wegański.



50 ml kremu o stosunkowo treściwej i gęstej konsystencji bardzo mi przypadł do gustu. Z jednej strony jest on treściwy, ale wchłania się idealnie... Moja skóra chłonęła go niesamowicie szybko, a on stapiał się z nią tworząc aksamitną powłokę nawilżenia i naturalnej ochrony... Krem nie pozostawia po sobie tłustej powłoki - jest bardzo dobrze wyważony, a wydajność również okazała się imponująca!


Krem pozwolił mojej cerze na nowo nabrać blasku, koloru i świeżego, zdrowego wyglądu... Nie zapycha mojej skóry i pozostawia ją nawilżoną, ujędrnioną i miękką!!! Ja jestem nim zachwycona, a cena ok. 48zł za takie wspaniałości, które pozwoliły mojej cerze odzyskać zdrowy wygląd jest odpowiednia.

Czy znacie kosmetyki marki BeOrganic???

Pozdrawiam

LuxFly

19 komentarzy:

  1. To super, że tak dobrze się sprawdził!

    OdpowiedzUsuń
  2. znam, nie używałam, bardzo dobrze się u Ciebie sprawdził, zapewne i ja byłabym zadowolona, bardzo lubie naturalne nawilżające kremy do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja pierwszy raz miałam z nim do czynienia i jestem zachwycona ;)

      Usuń
  3. To super, że jesteś zadowolona :) to najważniejsze. Podoba mi się pomysł z nasionami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię kosmetyki tej firmy, dobre składy i miłe ceny czyli coś co lubię :)

    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam peeling z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam i już niebawem o nim napiszę ;)

      Usuń
  6. Lubię takie opakowania i dobre składy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. moja cera też ostatnio kaprysi :/ bardzo mi się podoba szata graficzna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że kremik się sprawdził :) ja go jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń