SPOTKANIE BLOGEREK 6 MARCA 2016r. - ZAPISY

Kochani, 

Rozpoczęty Nowy Rok niesie za sobą pewne noworoczne postanowienia. Jednym z nich jest zorganizowanie spotkania dla blogerek, aby wspólnie spotkać się w jednym miejscu i poznać osoby mające tę samą pasję. 

Dlatego też chciałam Was poinformować, że właśnie ruszyły zapisy na spotkanie, które organizuję wraz z przesympatyczną Anią z bloga - http://www.kosmetykiani.pl/.


Osoby chcące wziąć udział w spotkaniu proszę o wysłanie zgłoszenia na adres e - mail- spotkanieblogerek@op.pl

W tytule napiszcie : Spotkanie blogerek 6 marca 
 
a w treści wiadomości zamieście takie informacje jak:
Link do bloga:
Imię i Nazwisko:
Napisz coś o sobie:
Dlaczego chcesz wziąć udział w spotkaniu:
 
Zgłoszenia możecie wysyłać do 8 stycznia.
Będzie nam bardzo miło jeśli na swoim blogu zamieścisz baner z linkiem odsyłającym do tego posta.
W spotkaniu będzie brało udział 8 blogerek (6 +2 organizatorki). 
 
Serdecznie zapraszamy i mamy nadzieję, że zobaczymy się już niedługo ;)))
LuxFly

Komentarze

  1. super pomysł na postanowienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę udanego spotkania! :)
    Tym razem sobie odpuszczam sobie, bo 9 lutego czeka mnie operacja, więc wątpię, że w miesiąc dojdę do siebie :D Ale mam nadzieję, że jeszcze będzie sporo okazji, żeby się spotkać i poplotkować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo :) ja bym chciała, bo do Krakowa mam blisko, a jeszcz na takim spotkaniu nie byłam :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Owocnego spotkania , fajnych blogowych przyjaźni oraz nowych kosmetyków do testowania :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wysłałam zgłoszenie ;) może się uda ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bawcie się dobrze:)
    Ja niestety mam za daleko

    OdpowiedzUsuń
  7. Poszło zgłoszenie ;) Szkoda że tak mało miejsc ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Poszło zgłoszenie ;) Szkoda że tak mało miejsc ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnio na spotkaniu kosmetycznym byłam daaawno, może najwyższy czas nadrobić zaległości ;) Fajnie byłoby Was zobaczyć <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz