Roziwązuję i zgaduję 101 zadań - ciekawy pomysł na przygotowanie się 6 - latka do szkoły

Kiedy dziecko ma 1 września przekroczyć próg szkoły serce każdego Rodzica drży na ten moment
- Bo moje dziecko idzie już do 1 klasy!!!

Ale też bardzo często Rodzice zadają sobie pytanie... Czy moje dziecko jest do tego przygotowane??? Jak sobie będzie radzić??

Ja, jako nauczyciel widzę codzienną pracę uczniów również z tej drugiej strony i zachęcam do przygotowywania swoich pociech przed przekroczeniem murów szkoły do systematycznej zabawy z dzieckiem wprowadzając je w świat literek, cyferek, kształtowania umiejętności myślenia, spostrzegawczości, a przede wszystkim wyrobienia nawyku skupienia uwagi. Uwierzcie mi - dziecku przygotowanemu do podjęcia nauki szkolnej łatwiej będzie odnaleźć się w tej rzeczywistości ;)

W tym roku mój pierworodny właśnie poszedł do 1 klasy i było to ogromne przeżycie dla mnie, jako mamy ;)

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam jedną z książek, z którą wspólnie świetnie się bawiliśmy i rozwijaliśmy umiejętności mojego synka ;)



80 stron świetnej zabawy, w której znajdują się labirynty, rebusy, zadania matematyczne, skojarzeniowe pozwalające rozbudzić w dziecku zainteresowania matematyczne i rozwijać jego logiczne myślenie.

Książka jest przeznaczona dla dzieci w wieku od 4 - 6 lat. Patrząc na stopień trudności zadań nie omieszkam stwierdzić, że niektóre ćwiczenia sięgają swoim stopniem trudności nawet poziomu rozwojowego dzieci starszych.

Mój synek uwielbiał przenosić się w świat 101 zadań i rozwiązywać je odnosząc tym samym sukces i podnosząc swoją wiarę we własne możliwości.



Różnorodność zadań, a przy tym przyjemna dla oka dziecka gama kolorystyczna sprawia, że nawet dorosła osoba z chęcią wróciłaby do lat dzieciństwa i znów spróbowałaby swoich sił w ich rozwiązywaniu ;)



Wydawnictwo AWM ma wiele interesujących pozycji z którymi warto się zapoznać, a przystępność cen dodatkowo motywuje do tego ;)

Wczoraj obchodzono święto KEN. Ja ze swojej strony nauczycielom i wszystkim Rodzicom życzę...


Komentarze

Prześlij komentarz