wtorek, 12 sierpnia 2014

Spersonalizowany prezent


Hej ;)))

Dzisiaj przychodzę do Was z moimi osobistymi wspomnieniami z przepięknej uroczystości na jakiej miałam możliwość uczestniczyć ;)))

Wesele bliskiej osoby jest zawsze ogromnym przeżyciem, a móc pomagać i uczestniczyć w kilku pomysłach jest jeszcze bardziej satysfakcjonujące...

Dlatego też, tak ważne dla mnie było danie coś więcej od siebie niż tylko przysłowiowe kwiaty...




Ja skorzystałam ze strony FOTOMATON i postanowiłam sprezentować parze młodej przed wejściem na nową drogę życia, uwiecznienie najważniejszych chwil od urodzenia do aktualnych czasów...

W łatwy i przejrzysty sposób można stworzyć PLAKATOR, który po 48h był już u mnie...




Bardzo żałuję, że nie mogę pokazać Wam środka, ale nie miałam zgody głównej bohaterki zdjęć... Liczę na to, że mi to wybaczycie ;)))

Korzystając natomiast ze strony Fotomaton możecie zamówić 2 rodzaje plakatów... Mniejszy - 75 zdjęć i większy - 105, gdzie mozaika może mieć białe lub czarne tło...

Źródło: http://www.fotomaton.pl/plakator

 Oprócz tego przygotowałam jeszcze prezent, który wręczyliśmy przy "kopercie" zamiast kwiatów... Pomysł znalazłam na blogu Asi. Tak mi się spodobał, że postanowiłam sama go wypróbować ;)))


Trafiłam idealnie w gust...

  


Dwie butelki wina przypominające parą młodą znalazły honorowe miejsce podczas przyjęcia weselnego...


To teraz ja zostawiam Was ze zdjęciami, bez zbędnych słów... A ja oddaję się wspomnieniom tamtych chwil i towarzyszących im emocji... ;)))








  I jak Wam się podoba???

Do nastepnego!!!

LuxFly

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz