sobota, 9 sierpnia 2014

Nowości kosmetyczne od Eveline Cosmetics

Hej,

Tak jak obiecałam, dzisiaj pokazuję Wam moje kosmetyczne nowości od Eveline Cosmetics, 
które do mnie dotarły...

Jakie było moje zaskoczenie, gdy otrzymałam maila z zapytaniem, czy chciałabym przetestować produkty Eveline... A już po 3 dniach paczuszka była już u mnie...

W takim razie pora zaprezentować jej zawartość...

1. Lacta MED - żel do higieny intyymnej


2. Krem do depilacji Argan Oil


3. Kojący balsam - kompres po depilacji


4. Korektor do brwi




5. Multifunkcyjne serum do rzęs


6. Pomadka do ust



7. Szminka do ust Aqua Platinum


I cała gromadka...


Znacie któryś z tych produktów???

Pozdrawiam

LuxFly

12 komentarzy:

  1. interesuje mnie ten korektor do brwi, ciekawy wynalazek, a krem do depilacji też bym przetestowała, to raczej nowości jeszcze nie dostępne, ale mogę się mylić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. korektor już testuję i muszę powiedzieć, że całkiem, całkiem ;)))

      Usuń
  2. Dobrze, ze do tuszu do rzęs nie wsadzili olejku arganowego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawią mnie kremy po i do depilacji:)

    OdpowiedzUsuń
  4. żel do higieny intymnej mam, ale inny wariant z tej serii:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam korektor do brwi,jest dobry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też już go testuję i mam podobne odczucia ;)))

      Usuń
  6. ten krem do depilacji jest straszny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten żel do higieny intymnej oraz serum do rzęs jednak żadnego z tych kosmetyków jeszcze nie otworzyłam.

    OdpowiedzUsuń