środa, 23 lipca 2014

Żel pod prysznic - Avon Naturals, Sugar Plum & Vanilla

Witajcie,

Dziś przychodzę do Was z recenzja kosmetyku, który po powąchaniu przywiódł mi wspomnienia Odżywczego żelu pod prysznic - TOŁPA - Botanic Czarna Róża którego pokochałam miłością dozgonną.

Żel pod prysznic od AVON o zapachu słodkiej śliwki i wanilii bardzo przypominał mi poprzedniego ulubieńca...


Zapach jest tak apetyczny, że z ogromna przyjemnością wmasowywałam go w moje ciało i nie mogłam zaspokoić swoich zapachowych upodobań.... Teraz już wiem, że aromat wanilii w kosmetykach - jest tym, co lubię najbardziej ;))) Słodka nuta zapachowa w połączeniu z delikatną śliwką, którą w tym żelu kompletnie bym ją nie zidentyfikowała jest smakowitym i soczystym aromatem.


W prostej, smukłej buteleczce wykonanej z dosyć twardego plastiku - co utrudniało mi wyciskanie kosmetyku, znajduje się aplikator stosunkowo poręczny. Jest on trwały i na szczęście nie miałam problemów z jego otwieraniem ;)


Produkt o pojemności 200 ml można zakupić za 9,90zł. Cena w stosunku do wydajności jak dla mnie jest za wysoka, bo żel stosowany do codziennej pielęgnacji ciała wystarczył mi na ok.15 - 2 tygodnie.


Ma on kremową konsystencję, która z łatwością rozprowadza się po ciele. Na skórze delikatnie się pieni i dobrze odświeża ciało, otulając ją ta niesamowitą aurą zapachową...


Żel oceniam pozytywnie, choć nie planuję jego kolejnego zakupu... Jest tyle innych żeli pod prysznic, a że uwielbiam poznawać nowe produkty, ten odchodzi w słodkie wspomnienie...

Miałyście kosmetyki z tej serii???

LuxFly

15 komentarzy:

  1. Trudno mi wyobrazić sobie ten zapach i jak mam być szczera to nie kusi mnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze nic z tej serii .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już raczej też nie będę mieć..

      Usuń
  3. Mam go ale jeszcze nie używałam bo kilka innych żeli stoi otwartych ;) Mgiełkę oddałam znajomej bo aż mnie mdliło gdy spryskałam siebie lub pościel - taki słodki zapach :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż taki mocny??? ja mam noworoczne postanowienie, że nie otworzę nowego kosmetyku, gdy mam inny otwarty, ale ciężko mi to idzie ;)

      Usuń
  4. po balsamie z tej serii, mam dość avonu xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam i bardzo mi się podobał jego zapach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam mgiełkę o tym zapachu jest świetna i gdzieś chyba jeszcze posiadam miniaturowy balsam, który muszę wreszcie zużyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo, ale to baaaardzo rzadko trafia w moje ręce kosmetyk z Avonu dlatego nie znam tego kosmetyku jak i całej jego serii...:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam podobnie, tylko, że znajoma czasami przynosi katalog i wtedy coś mnie podkusi ;)))

      Usuń
  8. Randomly found your blog and I’d like to say that you have amazing design,
    beautiful photos and interesting posts! I’m also impressed by your style! Everything
    is perfect!

    would you like to follow each other?
    will be happy to see you in my blog)

    www.dianacloudlet.com

    OdpowiedzUsuń