Młode dłonie - odmładzający krem do rak 8 w 1 - EVELINE

Czy Wasze dłonie też staly się tak przesuszone jak moje???

Na szczęście na ratunek przybył krem do rąk od Eveline, który ma w sobie tyle rodzajów działań, że nie straszne mi już będą chłody i mrozy ;)

Krem do rąk oparty o szwajcarską recepturę pomógł moim dłonią odzyskać to czego potrzebowały.

 Jak zapewnia producent krem 8 w 1 zapewnia:

1. Intensywne odmłodzenie skóry.
2. Przeciwdziała oznakom starzenia.
3. Przyspiesza naturalne procesy regeneracji.
4. Długotrwale nawilża i wygładza.
5. Poprawia jędrność i elastyczność.
6. Rozjaśnia przebarwienia i wyrównuje koloryt.
7. Odżywia i wzmacnia paznokcie.
8. Koi i łagodzi podrażnienia.


Czy w tej 75ml tubce zmieściło się to wszystko???

Otwierając jej praktyczny dozownik i lekko naciskając na moich dłoniach pojawiła się biała, rzadka konsystencja, która w mgnieniu oka wsiąka w skórę dłoni, pozostawiając ją na początek delikatnie mokrą, ale po upływie kilkunastu sekund już nie jest wyczuwalna.


Zapach, który uwalnia się z tubki jest subtelny, delikatny i dosyć długo utrzymuje się na dłoniach sprawiając, że mam ochotę cały czas go wąchać, wąchać i wąchać ;))) Bardzo przypadliśmy sobie do gustu ;)))


Krem rewelacyjnie wtapia się w skórę dłoni i doskonale ją nawilża. Wygładzenie i napięcie skóry jest widoczne zaraz po zastosowaniu produktu. Po upływie czasu skóra powraca do swojego pierwotnego stanu, ale to znak, że pora na kolejną dawkę kosmetyku ;)))

Po regularnym stosowaniu kremu ( kilka razy dziennie przez ok. 1,5 miesiąca) moja kondycja skóry na dłoniach uległa ogromnej poprawie. Jej miękkość i nawilżenie jest widoczne gołym okiem.

Przyznam szczerze, że nie zauważyłam większej różnicy przy odmłodzeniu skóry dłoni i przeciwdziałaniu starzeniu, ale może moje  dłonie są jeszcze na to za młode??? - komplementów nigdy dosyć ;)))

Ja jestem na ogromne TAK dla tego kosmetyku. Również cena regularna ok. 10zł jest godna zainteresowania.

A Wasze dłonie potrzebują kuracji odmładzającej???

Całuję

LuxFly

Komentarze

  1. Lubię kremy Eveline, mam jeden w zapasie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w ogóle nie przepadałam za kremami do rąk, ale ten spisał się na medal. A jaki jeszcze krem do rąk polecasz???

      Usuń

Prześlij komentarz