Krem do twarzy z ekstraktem ze śluzu ślimaka

Witajcie Kochani,

Po mojej krótkiej nieobecności związanej z wyjazdem rodzinnym, już do Was wracam i nadrabiam zaległości ;) Tak więc w najbliższym czasie spodziewajcie się dosyć intensywnego czasu z moją osobą i próbkami, które muszę w końcu zrecenzować ;)))

Zastanawiam się czy ten miesiąc nie ogłosić miesiącem próbek kosmetycznych ;) ale zobaczymy jak to sie wszystko rozłoży w czasie.

Dzisiaj zapraszam Was na krótką prezentację ekskluzywnego kremu do twarzy zawierający ekstrakt ze śluzu ślimaka. Prawda, że brzmi obiecująco???

No to serdecznie zapraszam...


Przyznam szczerze, że trochę czasu upłynęło zanim przełamałam się do tego, aby wypróbować krem. W sumie przekonała mnie do tego moja wołająca o pomstę do nieba kondycja skóry twarzy, która nie wiadomo z jakich powodów ostatnimi czasy bardzo się pogorszyła... Liczne zaskórniki, pory, nieoczekiwane wypryski spowodowały, że moja kobieca intuicja sięgnęła po krem do twarzy od firmy BEAUTIKON.com


Zastanawiałam się, co znajdę w środku saszetki - i tutaj ku mojemu miłemu zaskoczeniu pojawił się bardzo przyjemny, subtelny i luksusowy zapach kosmetyku o białej konsystencji...


Na pierwszy rzut oka wydał mi się dosyć tłustawy, ale po chwili delikatnie wtapiał się w moją skórę pozostawiając aksamitną powłokę...

Zapraszam Was na relację z mojego "bliskiego spotkania" z tym kosmetykiem ;)))


Efekty są rewelacyjne!!!

Nigdy jeszcze nie miałam tak gładkiej, miękkiej jak aksamit skóry...

Całuje Was!!!

LuxFly

Komentarze

  1. Też mam tą próbkę na razie czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem nim zachwycona... zapach jest bardzo przyjemny ;)))

      Usuń
  2. śmieszny krem :) u mnie październik był miesiącem próbek, ale może w listopadzie też coś się uda zużyć :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz