Lakier do paznokci Safari

Witajcie,

Dzisiaj zapraszam Was na relację kosmetyku, który wtapia się w jesienną aurę...

W ramach współpracy z firmą Quiz Cosmetics otrzymałam do przetestowania lakier w szarym odcieniu Safari.


Lakier z łatwością aplikuje się na płytkę paznokcia, dzięki wygodnemu pędzelkowi. Jeśli chodzi o czas wysychania lakieru, to wymaga on troszkę dłuższego "machania łapkami" ;))) aby mógł wyschnąć, niż dotychczasowo używane lakiery.

Jednak najważniejsze jest to, że jestem bardzo zadowolona z efektu jaki pozostawia na paznokciach...


Jego intensywny odcień można uzyskać już po nałożeniu jednej warstwy (właśnie taki efekt jest widoczny na zdjęciu powyżej). Muszę przyznać, że jestem również mile zaskoczona co do trwałości tego lakieru.
Przy wykonywaniu mnóstwa codziennych czynności (no cóż kobiety już tak mają) moje paznokcie są narażone na natychmiastowe odpryskiwanie lakieru. Ten radzi sobie bardzo dobrze i dlatego uzyskał moją aprobatę...

A Wy miałyście możliwość wypróbować lakiery Safari??? Cena też jest imponująca - ok. 4zł.

Pozdrawiam cieplutko

LuxFly

Komentarze

  1. lubię takie szarości wśród lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny kolor, muszę kupić jakaś szarość na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiedz mi proszę, gdzie można te lakiery kupić?? Przywiozłam trzy z nad morza i to najlepsze lakiery jakie miałam, tylko nie mogę ich nigdzie znaleźć:( A szarość przecudna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może warto spróbować zamówić przez internet...
      Poniżej przesylam link - http://www.quiz.pl/sklep/

      Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  4. Bardzo dobre krycie jak na jedną warstwę, zanim to przeczytałam byłam pewna, że są co najmniej 2. Nie przepadam za szarościami na paznokciach, ale z chęcią wypróbuję inną wersję kolorystyczną :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz