czwartek, 19 września 2013

Tydzień z URODĄ - Krem silnie nawilżający

Dzień 4

Witajcie,

Dzisiejszym kosmetykiem, który dostałam do przetestowania od SampleCity.pl jest krem silnie nawilżający marki Uroda. Krem można zakupić za śmiesznie pieniądze ok. 5 zł, a jego właściwości są nieocenione.


Po pierwszym zastosowaniu kremu - przepadłam... Jest to najlepszy nawilżacz, jaki posiadałam do tej pory.

W 50ml pojemniku znajduje się kosmetyk o niebagatelnych właściwościach... Ma on bardzo lekką, delikatna konsystencję, dzięki czemu z łatwością się wchłania w moją cerę.


Skóra po jego zastosowaniu jest doskonale nawilżona, wygładzona i ujędrniona. Jego zaletą jest również to, że mimo, iż jest silnie nawilżający - moja skóra nie świeci się po jego nałożeniu - niczym świetlik o wieczornej porze... i nie pozostawia sztucznego filmu...


Stosuje ten krem zarówno na noc - jako intensywne nawilżenie dla mojej skóry i regeneracje po całym dniu, ale także rano, pod makijaż i muszę przyznać, że rewelacyjnie się również w tej funkcji sprawdza. Makijaż dobrze się na nim trzyma - i na szczęście nie podrażnia, ani nie uczula...


Warto???

Myślę, że nawet najbardziej wybrednemu osobnikowi przypadłby do gustu...
Dobra jakość za niską cenę!

Miałyście możliwość wypróbować???

Pozdrawiam

LuxFly

2 komentarze:

  1. Widziałam ostatnio ten kosmetyk na półce w sklepie i czytałam o nim co nieco.

    Obserwuję i czy mogę liczyć na to samo ? www.gosiatestuje.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń