Timotei Pure, Szampon 2 w 1 "Świeżość i czystość"

Wieczornym gościem dzisiejszego odcinka jest nowy nabytek czyli Szampon Timotei. Szampon ten stał się w moim posiadaniu, gdyż w swoim składzie nie zawiera parabenów, silikonów i barwników.

Zaraz po jego otwarciu, zachwycił mnie zapach... odświeżająca, delikatna woń zielonej herbaty. Niczym herbata Lipton, przy której tak często spędzam przyjemne chwile...Czekałam co dalej kryje w sobie ten kosmetyk...
Po napłynięciu produktu na moja dłoń, zaskoczyła mnie jego konsystencja... Gęsta, galaretkowa i przeźroczysta. Po nałożeniu na włosy zaczęły sie od razu pienić i przyjemnie koić skórę mojej głowy... Jej przyjemny zapach dodawał im świeżości i ukojenia...


Próba rozczesania ich była prostą czynnością, gdyż włosy poddawały się ruchom grzebienia, niczym za sprawą czarodziejskiej różdżki, a ja byłam dozgonnie szcześliwa za niebolesny zabieg ;)

Po jego zastosowaniu włosy są lekkie, delikatne, świeże i bardziej lśniące.
Mimo, iż jest to szampon 2 w 1 odżywka wcale nie obciąża włosów a przy tym są one nawilżone.

Jedyny minus jaki zauważyłam jest taki, że przesusza włosy, co mi nie odpowiada, głównie w te letnie dni...


Szampon zakupiłam w Biedronce w cenie promocyjnej - 6,49 zł.

A Wy sięgnęłybyście po ten szampon???

Całuję!!!

LuxFly




 

Komentarze

  1. na początku wakacji kupiłam inny szampon z tej serii i też fajnie się pienił. Będzie w moim projekcie DENKO powakacyjnym ;)

    Zapraszam do wzajemnego obserwowania ;)
    Oraz na WAKACYJNE ROZDANIE na www.aneczka84.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i na pewno będę obserwować ;)

      Pozdrawiam cieplutko!!!

      Usuń

Prześlij komentarz