Róża na mojej dłoni - krem do rąk Rose L'OCCITANE

Krem do rąk firmy L'OCCITANE o zapachu róży zagościł w mojej torebce na letnie dni... Już po pierwszym zastosowaniu nie mogłam oprzeć się wrażeniu, że na mojej dłoni spoczęła róża...

Jego delikatna, dosyć rzadka konsystencja natychmiastowo wchłania się w skórę dłoni, dzięki czemu nie trzeba długo czekać i machać rękami, aby móc wykonywać wszystkie czynności ;)

Dłonie po jego nałożeniu są aksamitnie gładkie i delikatne jak płatki róży...


Jeśli chodzi o zapach to jest przepiękny - nie nachalny, pachnący klasyczną różą, przez co moje dłonie (chyba robię to nieświadomie) cały czas stykają się z moim nosem - ten zapach mnie zauroczył!


W opakowaniu znajduje się 30 ml produktu, który kosztuje 29,90  - ja osobiście dostałam od koleżanki i bardzo się ucieszyłam ;)

Patrząc na jego zawartość, jest naprawdę bardzo wydajny.

A Wy macie swoje ulubione kosmetyki do pielęgnacji dłoni???

Ja już swój znalazlam ;)

Pozdrawiam

LuxFly

Komentarze

Prześlij komentarz