Balsam do stóp BeBeauty

Witajcie ;)

Dzisiejszy post będzie dotyczył balsamu do stóp BeBeauty, który zakupiłam w Biedronce.
Jak wiecie na lato warto zainwestować w stopy, aby ładnie prezentowały się w lekkich bucikach ;)
I tym samym w moim posiadaniu znalazł się balsam do stóp za 2,99zł - cena bardzo kusząca, więc nie wahając się ani chwili,  znalazł się w moim koszyku, tym bardziej, że moje stopy potrzebowały nawilżenia.


Balsam zawiera w swoim składzie m.in. szałwię lekarską i alantoinę. Jego zadaniem jest złuszczyć zrogowaciały naskórek oraz działać wygładzająco. Dzięki szałwii balsam ma również właściwości przeciwpotne i przeciwzapalne.


Balsam ma dosyć gęstą konsystencję i piękny cytrynowy, orzeźwiający zapach. Po jego nałożeniu czuć, że skóra jest wygładzona i miękka w dotyku, jednakże trzeba być bardzo systematycznym przy jego aplikacji (2 razy dziennie), aby efekt pozostał na dłuższy czas, bo po kilku dniach nie stosowania skóra wraca znów do pierwotnego stanu.


Ogólnie kosmetyk spisuje się całkiem przyzwoicie. Jedynie co mam mu jeszcze do zarzucenia to czas w jakim się wchłania, gdyż zaraz po wmasowaniu kosmetyku w stopy i przejściu kilku kroków, pozostawia tłuste ślady na posadzce....

Ale i na to znalazłam sposób ;)

Chwila relaksu jeszcze nigdy nikomu nie zaszkodziła ;)


I nawet łazienkowym przyjaciołom mojego dziecka się to spodobało ;)

A Wy jakie macie opinie na temat tego kremu???
A jakie kosmetyki do pielęgnacji stóp moglibyście mi polecić???

Pozdrawiam

LuxFly

Komentarze