Ulubieńcy maja

Dziś troszkę spóźniony post - Ulubieńcy maja, ale za to pełen pozytywnych emocji i wrażeń...

FARMONA - Mus do ciała Mango & Brzoskwinia - cena 9,90 zł


Lekki mus  do ciała o przepysznym zapachu egzotycznych owoców.
Mus ma "masełkową" konsystencję, która bardzo szybko się wchłania, pozostawiając skórę aksamitnie gładką i miękką.

Zapach utrzymuje się długo na skórze, ale jest on bardzo przyjemny i pobudzający do uśmiechu - może to za sprawą fitoendorfin???

Przy jego stosowaniu moja skóra jest nawilżona, ujędrniona i aksamitna.


Farmona - Sweet Secret, Waniliowy scrub do mycia ciała - Wanilia i indyjskie daktyle - cena 9.90 zł


Pierwsze wrażenie po otwarciu pudeleczka, to przepięknie pachnący kosmetyk o waniliowym aromacie, który przypomina zapach ciasteczek - prosto do schrupania ;)))

Chrupiący a dokładniej zdzierający efekt tego scrubu idealnie wtapia się w moje oczekiwania co do tego kosmetyku.  Drobinki zdzierające są dosyć mocne i po nich skóra jest zaczerwieniona - ale przecież o to w nim chodzi!!!
Nie uczulił mojej skóry, a skóra jest po jego użyciu oczyszczona i dotleniona do granic możliwości.


Bronzer firmy Astra

Bronzer ten (to już kolejne opakowanie tego kosmetyku) został mi jakis czas temu sprezentowany i przywieziony z Włoch ( niestety nie znam ceny) i od tego czasu na razie na stale gości w mojej kosmetyczce. Bronzer idealnie wkomponowuje się w mój  codzienny makijaż, a delikatnie połyskujące drobinki dodają im pięknego wyglądu.

Utrzymuje się przez kilka godzin i na prawdę rewelacyjnie się prezentuje!!!

Cień do powiek IsaDora

Cień w odcieniach brązu, ktory przepięknie połyskuje na oku i przykuwa uwagę ;)
Jest on mocno napigmentowany, o miękkiej konsystencji przez co bez żadnego problemu można go nałożyć na powieki.

Jet on bardzo wydajny i trwały. Uwielbiam go ;)
Lakier firmy Bell Air Flow - cena 5,99 zł

Lakier przepuszczający powietrze o soczystym kolorze również stał się moim ulubieńcem. Jest to jeden z trwalszych lakierów, które posiadam w swojej kosmetyczce.

Jego kolor jest nasycony i pięknie wygląda na płytce paznokcia. Ja nakładam dwie warstwy lakieru i wtedy jest on dla mnie idealny. Mimo wykonywania codziennych czynności (a jako mama i zona mam ich milion) nie odpryskuje, bardzo szybko schnie i z łatwością aplikuje się go na płytkę paznokcia, dzięki wygodnej szczoteczce.

Brawo dla majowych ulubieńców - spisują się najlepiej jak potrafią ;)


Mieliście któryś z tych kosmetyków???

Całuje Was mocno

LuxFly

Komentarze

Prześlij komentarz