Wiosenna aromaterapia na każdą kieszeń...

FARMONA - Mus do ciała Brzoskwinia & Mango

Witam cieplutko,

Jestem już tak stęskniona za wiosną, że postanowiłam umilić sobie jej oczekiwanie, przywołując jej wiosenne zapachy...



Mus do ciała jak pisze sam producent "zawiera fito - endrofiny - cząsteczki szczęścia, które wprowadzają w doskonały nastrój, stymulują pozytywną energię, radość i chęć do działania." 

Coś w tym jest...  Bo na samą myśl o nim zaczynam się uśmiechać i już marzę, aby go zastosować na swojej skórze... Zachwycił mnie jego zapach - świeży, energetyzujący - dodaje powera na nowy dzień!

Mus do ciała Tutti Frutti zamknięty jest w kolorowym pudełeczku o pojemności 250 ml. Dodatkowo otulony srebrną powłoką, dającą nam gwarancję, że nikt przed nami go nie używał ...
 Koszt produktu (ja zakupiłam ten mus w cenie promocyjnej) wyniósł mnie  9.99zł.

 Konsystencja musu jest lekka i delikatna, niczym nieśmiało budzące się do życia owoce...Z łatwością się wchłania, otulając naszą skórę przepięknym aromatem... Skóra staje się nawilżona, aksamitna w dotyku...




Jestem nim zauroczona... Na pewno będę po niego sięgać jeszcze nie raz... 

A Wy co o nim sądzicie???

Caluję xoxo

LuxFly

Komentarze