Tydzień luksusu z naturalnymi kosmetykami


Witam Was cieplutko,

Dziś chciałabym Wam zaproponować spędzenie kilku chwil z pewnym produktem...



Czy domyślacie się co to może być???

Nie... to nie jest kostka czekolady... jest to jeden z naturalnych kosmetyków, który można zakupić w Firmowym sklepie -  www.spakosmetyki.pl

Mowa  oczywiście o Bio - mydle Borowinowym





Zamknięte w ekologicznym pudełeczku mydło pachnie bardzo nietypowo... Leśny, błotnisty zapach nie bardzo przypadł mi do gustu... 
Jednakże na pewno nie można mu zarzucić tego, że jest on w zgodzie z ekoprogramem gwarantującym 100% naturalnych składników.

Pierwsza kąpiel z użyciem tego mydełka (choć przyznam szczerze, że aromat mydła trochę mnie do niej zniechęcił) była doświadczeniem dającym uczucie doskonałej higieny mojego ciała. Byłam pewna, że moja skóra jest  doskonale oczyszczona. 
Mydło dosyć dobrze się pieni, ładnie myje, nie powoduje suchości skóry, a nawet odczuwalne jest delikatne jej natłuszczenie.




Wydajność mydła jest  zadowalająca a prostokątny kształt z łatwością aplikuje się na skórze.

Zapach natury po krótkim czasie zaczął mnie nużyć i odczuwałam już jego przesyt, ale dla osób będących wielbicielkami takich aromatów na pewno ten kosmetyk będzie ciekawą zdobyczą.

Bio-mydło Borowinowe 110g- cena 11.99

 A Wy miałyście okazję używać tego mydła???

Jakie są Wasze subiektywne odczucia???

Pozdrawiam

LuxFly



Komentarze